// پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کارگردان Creed وظیفه ساخت فیلم Black Panther را به عهده گرفت

بر طبق اخبار منتشر شده، فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) از شخصیت‌های مشهور کتاب‌های کمیک مارول توسط کارگردان فیلم تحسین شده Creed ساخته خواهد شد. با زومجی و جزئیات بیشتر همراه باشید.

براساس جزئیات تازه‌ای که بر روی وب‌سایت مارول منتشر شده، فیلم Black Panther در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) اکران خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر خواهد بود.  احتمال حضور این کارگردان در فیلم چندی پیش به شکل شایعه منتشر شده بود که بالاخره مارول آن را رسما تایید کرد. به‌علاوه چدویک بوزمن در این فیلم نقش پلنگ سیاه را ایفا خواهد کرد. وی در فیلم Captain America: Civil War هم همین نقش را بازی می‌کند.

رایان کوگلر عمده شهرت خود را مدیون نویسندگی و ساخت آخرین فیلم از سری فیلم‌های Rocky، یعنی Creed است. کارگردانی Black Panther اولین تجربه وی در دنیای فیلم‌های مارول خواهد بود.

همچنین فیلم Captain America: Civil War هم که به آن اشاره کردیم، در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۵ اکران خواهد شد و شخصیت Black Panther اولین بار در این فیلم حضور خواهد داشت. وی در این فیلم رییس گروه واکانادا است که یک گروه پیشرفته از لحاظ فناوری محسوب می‌شوند. بر اساس اطلاعات پیشین، شخصیت پلنگ سیاه نقشی اساسی در این فیلم خواهد داشت.

منبع: Gamespot