نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰

جدایی رئیس استودیو Rockstar North پس از ۱۷ ماه مرخصی

کمپانی راک‌استار امروز به وب‌سایت کوتاکو اعلام کرد که لزلی بنزیس، رئیس استودیو راک‌استار نورث، پس از ۱۷ ماه مرخصی، از این کمپانی جدا شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کمپانی راک‌استار، امروز به طور رسمی خبر جدایی لزلی بنزیس، رئیس راک‌استار نورث، از این کمپانی را اعلام کرد. بنزیس از سال ۱۹۹۹ و حتی پیش از اینکه این کمپانی راک‌استار نورث نامیده شود، به این کمپانی پیوسته بود. بنزیس نقشی اساسی در ساخت و توسعه مجموعه بازی‌های Grand Theft Auto داشت و از بازی Grand Theft Auto III به بعد، به عنوان تهیه کننده ارشد، در ساخت بازی‌های بعدی این مجموعه مشارکت داشت.

۱۷ ماه پیش پس از انتشار بسیار موفق بازی Grand Theft Auto V، بنزیس به یک مرخصی بلند مدت رفت و از آن موقع به کمپانی راک‌استار نورث بازنگشته است و امروز نیز اعلام شد که وی به طور رسمی از این کمپانی جدا شده است. پیش از اینکه وی به این مرخصی طولانی مدت برود، در اسکاتلند (زادگاهش) اقدام به خرید یک کلیسا به مبلغ ۵۰۰ هزار پوند کرده بود. وی دلیل این کار را حفظ کردن آن برای جامعه‌اش اعلام کرده بود.

کمپانی راک‌استار، پس از اعلام این خبر، بیانیه‌ای منتشر کرد که شرح آن را در زیر می‌توانید بخوانید:

ما امروز به طور رسمی اعلام می‌کنیم که لزلی بنزیس در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۴ (۱۰ شهریور ۱۳۹۳) به یک مرخصی طولانی مدت رفت و در طی این مرخصی، تصمیم گرفت که دیگر به استودیوی ما بازنگردد. ما برای تمام زحمات لزلی در مدت ۱۵ سال گذشته برای این کمپانی، از او سپاسگزار هستیم. او در این مدت به ما برای ساخت بازی‌های فوق‌العاده‌ای بسیار کمک کرده است. لزلی به ما کمک کرد که یک تیم بسیار خوب تشکیل دهیم و ما به ساخت تجربه‌های شگفت‌انگیز برای طرفداران ادامه خواهیم داد. لزلی همیشه به عنوان دوست کمپانی ما باقی خواهد ماند و جای خالی او بسیار در کمپانی حس می‌شود. ما در راک‌استار برای آینده لزلی بهترین آرزوها را داریم.

ما هم در زومجی برای لزلی بنزیس آرزوی موفقیت می‌کنیم.

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده