// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

بازی The Banner Saga برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، در نهایت بازی The Banner Saga برای دارندگان پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. علاقمندان اکنون می‌توانند این بازی را دانلود کنند. در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

دسامبر گذشته بود که استودیوی استوئیک رسما تاریخ عرضه‌ی نسخه کنسولی بازی The Banner Saga را اعلام کرده بود. در نهایت روز مورد انتظار فرار رسید و در صورتی که شما نیز از منتظران این بازی استراتژی/ نقش‌آفرینی با تم وایکینگ‌ها بودید، اکنون قادر هستید تا با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار/۱۹.۹۹ یورو یا ۱۵.۹۹ پوند، The Banner Saga را برروی کنسول نسل هشتم خود دانلود کنید.

توسعه‌دهندگان همچنین رسما تایید کرده‌اند که بازی به زبان‌های آلمانی، فرانسوی‌، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، لهستانی و ایتالیای بومی‌ شده است. در خبری همراستا، سازندگان در سال ۲۰۱۴ رسما از The Banner Saga 2 رونمایی کردند با این حال این بازی همواره با تاخیر‌هایی برای عرضه روبرو شد. The Banner Saga 2 قرار است در تاریخ نامشخصی در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. بازیکنان قادر به انتقال محتوای ذخیره شده‌ی شماره اول به بازی‌های بعدی خواهند بود.

سونی اخیرا در خبری رسما تایید کرد که در حال همکاری با ورسوس اویل، ناشر بازی در جهت تولید نسخه‌ پلی‌استیشن ویتا The Banner Saga است. این موضوع بعد از ایجاد مشکل در روند پورت بازی برروی پلی‌استیشن ویتا توسط استودیو استوئیک، توسعه‌دهنده بازی، رُخ داد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده