نویسنده: wood patch
// چهار شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی کلاسیک Psychonauts بهار امسال به پلی‌استیشن 4 خواهد آمد

بر اساس جدیدترین اعلام رسمی سونی، بازی کلاسیک و خاطره‌انگیز Psychonauts، ساخته سبک سکوبازی استودیوی دبل فاین که مزه شیرین آن بر روی کنسول پلی‌استیشن 2 هنوز در یاد بسیاری از ما زنده است، به‌زودی برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان برگزاری مراسم تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۵ بود که از سوی سونی اعلام شد بازی Psychonauts: In the Rhombus of Ruin به‌صورت انحصاری برای هدست واقعیت‌مجازی پلی‌استیشن وی آر در سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. همچنین پیش‌تر نیز مطلع شدیم که قسمت جدید سری با نام Psychonauts 2 به بودجه مورد نظر خود دست یافته و فرایند توسعه آن در حال طی شدن است. اکنون به‌نظر می‌رسد که سونی به دنبال مهیا کردن تجربه‌ای کامل از این مجموعه هیجان‌انگیز برای طرفداران است و شماره اول سری که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، بهار سال جاری میلادی در دسترس دارندگان کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید به مشاهده چند تصویر زیبا از بازی بپردازید:

Psychonauts داستان یک جوان به نام رازپیوتین را روایت می‌کند که قصد دارد به گروهی نخبه از ماموران مخفی تحت عنوان سایکوناتس بپیوندد. وی به همین دلیل از سیرکی که در آن مشغول به کار است می‌گریزد و در نهایت پس از غلبه بر چالش‌های فراوان وارد تشکیلات مخفی آموزشی این گروه می‌شود. پس از شروع تمرینات، راز متوجه می‌شود که ظاهر و باطن این سازمان مخفی، به‌شدت در تضاد هستند؛ بنابراین در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه خود را برای پی بردن به حقیقت شروع می‌کند. مراحل بازی در ذهن موجودات عجیب‌، دیوانگان و هیولاها می‌گذرد!

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا شما نیز برای انتشار مجدد این بازی خاطره‌انگیز هیجان‌زده هستید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذراید.

منبع: PS Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده