نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۶

تماشا کنید: تریلر گیم‌پلی بسته‌الحاقی Kombat Pack 2 بازی Mortal Kombat X

استودیو ندررلم چند روز پیش وعده انتشار تریلر جدید گیم‌پلی Mortal Kombat X را با محوریت شخصیت‌های جدید بازی داد و حال این تریلر منتشر شده و می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را تماشا کنید.

بسته‌الحاقی بعدی که برای بازی Mortal Kombat X منتشر خواهد شد، Kombat Pack 2 نام دارد و ۴ شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند. این شخصیت‌ها صورت چرمی از سری فیلم‌های Texas Chainsaw Massacre، بو رای چو، از شخصیت‌های قدیمی سری کامبت، زنومورف، شخصیت منفی سری فیلم‌های Alien و ترایبورگ، شخصیت ترکیبی کاراکتر‌های سایرکس، سکتور و اسموک خواهند بود. حال ندررلم تریلری از این بسته‌الحاقی منتشر کرده که حرکات تمامی این شخصیت‌ها را نشان می‌دهد:

همان‌طور که در تریلر هم مشاهده کردید، صورت چرمی با استفاده از اره برقی مشهورش، بو رای چو با استفاده از وزن سنگینش (!)، زنومورف با دم خطرناکش و ترایبورگ هم با حرکات سریع ترکیبی‌اش، دشمنان را به خاک و خون می‌کشند! نکته جالبی که در گیم‌پلی تمامی این شخصیت‌ها دیده می‌شود، خشونت بسیار بالای حرکات آن‌ها است.

البته افرادی که Kombat Pack 2 را خریداری کنند، به برخی محتویات پیشین بازی هم به‌صورت رایگان دسترسی خواهند داشت که به شرح زیر هستند:

  • شخصیت چهار دست گورو به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی در دسترس خواهد بود.
  • بسته Apocalypse Pack که لباس‌های جدیدی را برای شخصیت‌های تاکِدا، دی وورا و اِرون بلَک دارد.
  • بسته Brazil Pack که لباس‌های جدیدی را برای شخصیت‌های کِیج، لیو کانگ و کونگ لائو دارد.
  • بسته Kold War Pack که لباس‌های جدیدی را برای شخصیت‌های سونیا، ساب-زیرو و کِینو دارد.
  • بسته Kold War Scorpion که لباس‌های جدیدی را برای شخصیت اسکورپیون دارد.

بسته Kombat Pack 2 هنوز تاریخ عرضه یا قیمت دقیقی ندارد و همان‌طور که در پایان ویدیو هم مشاهده کردید، ندررلم فقط سال ۲۰۱۶ را به‌عنوان تاریخ عرضه آن مشخص کرده است.

نظر شما در مورد شخصیت‌های جدید Mortal Kombat X چیست؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده