// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید:‌ ۱۶ دقیقه ابتدایی از بسته‌الحاقی Dying Light: The Following

استودیوی تِک‌لَند ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بسته‌الحاقی Dying Light: The Following منتشر کرده است. این بسته‌الحاقی به‌زودی برای تمامی پلتفرم‌ها با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

هفتم مرداد سال جاری بود که استودیو تِک‌لند تازه‌ترین بسته‌الحاقی Dying Light‌ را با نام The Following رونمایی کرد. اکنون با انتشار ویدیوی ۱۶ دقیقه‌ای از نخستین دقایق این محتوای قابل دانلود ما می‌توانیم دید بهتری را نسبت به The Following به‌دست بیاوریم.

طبق گفته‌ی توسعه‌دهندگان،‌ این بسته‌الحاقی دارای نقشه‌ای جدید -بزرگتر از مجموع نقشه‌های Dying Light- خواهد بود. درکنار این، خودرو‌های آف‌رود کوهستانی نیز برای راحتی گشت‌و گذاردر بازی گنجانده شده‌اند.

بسته‌الحاقی The Following در روز ۹ فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن‌ماه)‌ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. تک‌لند در گذشته گفته بود که این بسته نیز ۱۴.۹۹ دلار قیمت‌ خواهد داشت، اما بعد از مدتی ناگهان تغییراتی را در قیمت Season Pass و این بسته الحاقی اعمال کرد. علاوه‌بر این، تِک‌لند در ماه‌ آذر از نسخه Enhanced بازی Dying Light رونمایی کرد که ویژگی‌ها و اصلاحات بسیاری را درکنار تمامی بسته‌های الحاقی روی بازی اعمال می‌کند. البته تمامی اصلاحات Enhanced برای دارندگان بازی Dying Light نیز در قالب به‌روزرسانی‌هایی منتشر شده است.

دارندگان Season Pass بازی می‌توانند این بسته را به‌صورت رایگان دانلود کنند. اکنون می‌توانید این ویدیوی ۱۶ دقیقه‌ای را با ارائه تیمون اسمِکتِیلا،‌ تهیه‌کننده بازی تماشا و دانلود کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده