نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰

تماشا کنید: کشف یک نکته مخفی جدید در بازی GTA V

حتی پس از گذشت مدت زمان زیادی از عرضه بازی Grand Theft Auto V، هنوز هم کاربران در حال کشف نکات مخفی در آن هستند. حال رمزی جدید در بازی کشف شده که با وارد کردن آن در گوشی موبایل داخل بازی، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در بازی GTA V می‌توان رمز‌های زیادی را ازطریق گوشی موبایل درون بازی وارد کرد که برخی از آن‌ها باعث وقوع اتفاقات جالبی می‌شوند و بعضی هم در نقش کد تقلب ظاهر می‌شوند. حال یکی از طرفداران بازی در حین وارد کردن اعداد شانسی، به نکته جالبی دست پیدا کرده است. اگر ارقام ۳۷۶۷-۳۶۷-۹۹۹-۱ را در گوشی وارد کنید، یک انفجار عظیم رخ می‌دهد (که البته فقط صدای انفجار را خواهید شنید) و پس از آن هم ظاهر گوشی موبایل شما تغییر می‌کند.

جالب است بدانید این نکته مخفی باعث شده تا کمپینی در سایت ردیت ایجاد شود و کاربران مختلف سعی می‌کنند ارتباط این اعداد را با اتفاق رخ داده پیدا کنند که البته فعلا پیشرفتی در آن حاصل نشده است. به‌علاوه هنوز مشخص نیست که آیا این رمز از همان نسخه‌های ابتدایی بازی در آن وجود داشته یا اینکه راک‌استار بعدا و ازطریق به‌روزرسانی‌ها آن را به بازی جهان‌باز خود اضافه کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیویی کوتاه را از این نکته مخفی و عملکردش تماشا کنید:

در راستای دیگر اخبار مرتبط با بازی، اخیرا یک ماد جدید برای نسخه پی‌سی آن منتشر شده که امکان هک کردن شهر لوس‌سانتوس را همانند شیکاگو در بازی Watch Dogs فراهم می‌کند. می‌توانید جزییات دقیق این ماد را به همراه تریلری از آن در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده