// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

دومین سریال کمدی مارول برای پخش از شبکه ای‌بی‌سی آماده می‌شود

بر طبق اخبار منتشر شده شبکه ای‌بی‌سی مشغول ساخت دومین سریال کمدی براساس کتاب‌های کمیک مارول است. پیش از این نیز اعلام شده بود که سیت‌کام Damage Control توسط استودیو ای‌بی‌سی در حال ساخت است. با زومجی همراه باشید.

پاول لی رئیس بخش سرگرمی شبکه ای‌بی‌سی در مصاحبه با وب‌سایت آی‌جی‌ان در خلال کنفرانس زمستانه انجمن منتقدین تلویزیون ۲۰۱۶ شبکه ای‌بی‌سی اذعان کرد که این شبکه ساخت دو سریال کمدی براساس کمیک‌های مارول را در دستور کار دارد. بر طبق توضیحات شبکه ای‌بی‌سی سریال کمدی Damage Control در گونه سیت‌کام تک‌دوربین و در قسمت‌های ۳۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود. این سریال داستان گروهی را روایت می‌کند که وظیفه دارند خرابی‌های ناشی از نبردهای ابرقهرمانان را پاکسازی کنند. در مورد سریال Damage Control، لی چنین گفت:

سریال Damage Control در همین فصل پخش می‌شود. هنوز فیلم‌نامه را نخواندم اما نمی‌توانم صبر کنم تا سریال را ببینم. ما امیدواریم که فوق‌العاده ظاهر شود.

علی‌رغم اینکه لی جزئیات بیشتری را از دومین سریال طنز مارول ارائه نداد، در ادامه می‌گوید:

ما علاقه‌مند هستیم که این سریال در دراز مدت از شبکه ای‌بی‌سی پخش شود. مسلما در کنار درام‌هایی که براساس کمیک‌های مارول ساخته می‌شوند، ما خواهان کمدی‌های مارول نیز هستیم. و همانطور که می‌دانید ما درام‌های زیادی را به نت‌فلیکس ارائه می‌دهیم.

در پایان از لی در مورد سریال جدید شبکه ان‌بی‌سی که سریالی کمدی و براساس کمیک‌های دی‌سی به نام Powerless است، سوال شد و لی چنین پاسخ داد:

وظیفه ما ساخت محتوای تلویزیونی عالی است. ما بهترین داستان و بهترین بازیگران را در کنار هم قرار می‌دهیم. وظیفه ما خلق محتوای تلویزیونی عالی است.

marvel-agents-shield-carter-daredevil-nycc-2015

هم‌اکنون سریال‌های Agents of SHIELD و Agent Carter که براساس کمیک‌های مارول ساخته شده‌اند، از شبکه ان‌بی‌سی در حال پخش هستند. همچنین این شبکه اولین قسمت از نسخه فرعی سریال Agents of SHIELD با نام Most Wanted را سفارش داده و جان ریدلی (نویسنده فیلم تحسین شده ۱۲ سال بردگی و برده اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی) را برای ساخت سریال دیگری براساس کمیک‌های مارول به خدمت گرفته است. در مجموع ۹ سریال جدید توسط بخش تلویزیون مارول پخش خواهد شد که تعداد سریال‌های این بخش را به رقم ۱۳ افزایش می‌دهد. از این تعداد ۱۱ سریال توسط مجموعه استودیوهای ای‌بی‌سی ساخته شده‌اند که ۴ سریال از شبکه ای‌بی‌سی و ۵ سریال از شبکه نت‌فلیکس ارائه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده