نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تاریخ انتشار، حجم و کاور بازی Ratchet and Clank مشخص شد

امروز حجم، تاریخ دقیق انتشار و باکس آرت بازی Ratchet and Clank که توسط اینسامنیک گیمز به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود، مشخص شد. در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با استناد به گزارش وب‌سایت دبلیوسی‌سی تک، این وب‌سایت با جستجو در پلی‌استیشن استور اروپا، کشف کرد که بازی Ratchet and Clank که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود، حجمی بالغ بر ۲۶.۴ گیگا بایت خواهد داشت که حجم نسبتا زیادی است.

همچنین جیمز استیونسون، یکی از اعضای اینسامنیاک، با انتشار پستی در وب‌سایت پلی‌استیشن بلاگ، ضمن رونمایی از عکس روی جلد بازی، تاریخ انتشار آن را نیز اعلام کرد. با استناد به صحبت‌های او، بازی در تاریخ ۲۰ آوریل (اول اردیبهشت ۱۳۹۵) در اروپا (البته در فرانسه این بازی ۵ روز زودتر یعنی در تاریخ ۱۵ آوریل مصادف با ۲۷ فروردین منتشر خواهد شد) و در تاریخ ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) در آمریکا منتشر خواهد شد. در زیر نیز می‌توانید عکس منتشر شده از باکس‌ آرت بازی را مشاهده کنید:

باکس آرت بازی Ratchet and Clank

این نسخه از مجموعه Ratchet and Clank، اولین بازی از این سری است که برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و یک داستان جدید از ریشه‌های این زوج را تعریف می‌کند. سیستم کنترل، سیاره‌ها، گیم‌پلی و مبارزه با باس‌های این بازی کاملا جدید هستند.

همچنین همزمان با انتشار بازی، انیمیشن بلند Ratchet and Clank نیز اکران خواهد شد. داستان این انیمیشن از زبان کاپیتان کوآرک روایت ‌می‌شود.

آیا شما نیز برای تجربه بازی جدید از مجموعه Ratchet and Clank لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را درباره بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده