نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

نامزدهای نهایی ایفای نقش هان سولو جوان در فیلم تکی این شخصیت مشخص شدند

بنا به گزارش وب‌سایت ورایتی، لیست بازیگرانی که قرار است در فیلم تکی هان سولو ( شخصیت محبوب مجموعه جنگ ستارگان‌) که ریشه‌های این شخصیت را نشان می‌دهد، ایفای نقش وی را بر عهده داشته باشند، مشخص شد. با زومجی و مشاهده لیست این بازیگران همراه باشید.

کمپانی دیزنی، پس از اینکه چند سال پیش امتیاز مجموعه جنگ ستارگان را از جورج لوکاس به مبلغ حدود ۴ میلیارد دلار خرید، اعلام کرد که قصد دارد حداقل ۶ فیلم از این مجموعه بسازد. از این ۶ فیلم، سه تای آنها یک سه‌گانه جدید خواهند بود که اولین آنها با نام جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد، به تازگی اکران شد و در همین مدت زمان کوتاه، توانست به سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان تبدیل شود.

۳ فیلم دیگر‌، داستان‌های فرعی این دنیا را روایت می‌کنند. یکی از این سه فیلم، فیلمی است با محوریت شخصیت محبوب و معروف هان سولو که قرار است جوانی‌های این شخصیت را نشان بدهد و داستان ریشه‌های وی را تعریف کند. در این بین، بحث اینکه چه هنرپیشه‌ای برای ایفای این نقش مناسب است، در میان طرفداران این مجموعه شدت گرفت و بسیاری منتظر بودند تا ببینند که چه هنرپیشه‌ای این نقش را که پیش از این هریسون فورد در سه‌گانه اول و در قسمت هفتم ایفای آن را بر عهده داشت، قرار است بازی کند.

امروز وب‌سایت ورایتی لیستی از هنرپیشه‌هایی که دیزنی و لوکاس‌فیلم برای ایفای این نقش در نظر دارند، منتشر کرد که در زیر می‌توانید این لیست را مشاهده کنید:

در راستای اخبار این فیلم، چندی پیش اعلام شد که در حدود ۲۵۰۰ هنرپیشه مرد در هالیوود قصد دارند برای ایفای این نقش تست بدهند! با اینکه کار فیلم‌برداری فیلم که قرار است سال ۲۰۱۸ اکران شود، تا سال آینده آغاز نخواهد شد، اما به احتمال زیاد هنرپیشه این نقش تا ماه آینده مشخص خواهد شد زیرا این امکان وجود دارد که هان سولوی جوان، در جنگ ستارگان: روگ یک، اولین فیلم فرعی بر اساس این مجموعه، که قرار است آخر امسال اکران شود، حضور داشته باشد.

هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نشده است اما می‌دانیم که فیلم قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۵) اکران شود.

نظر شما درباره هنرپیشگان اعلام شده چیست؟ شما با کدامیک از بازیگران بالا برای ایفای نقش هان سولوی جوان موافق هستید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده