نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سری بازی‌های Gears of War در بین محبوب‌ترین آثار قابلیت Backward Compatibility

Backward Compatibility یا قابلیت اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 در ایکس‌باکس وان، یکی از ویژگی‌های جذاب کنسول نسل هشتمی مایکروسافت است. حال مشخص شده که بازی‌های Gears of War در بین محبوب‌ترین آثار این ویژگی هستند. با زومجی همراه باشید.

استودیو کوالیشن سازنده فعلی بازی‌های Gears of War است که نسخه Ultimate Edition این سری را چندی پیش عرضه کرد و همچنین در حال ساخت نسخه چهارم بازی برای عرضه بر روی کنسول ایکس‌باکس وان است. حال راد فرگوسن، رییس این استودیو، طی مصاحبه‌ای اعلام کرده که نسخه‌های اول، دوم، سوم و Judgment سری Gears of War در بین ۹ بازی محبوب قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان قرار دارند. البته فرگوسن لیست دقیقی از محبوب‌ترین بازی‌های این ویژگی منتشر نکرده است.

یکی از دلایل این محبوبیت این است که سری بازی‌های چرخ‌دنده‌های جنگ از بزرگ‌ترین آثار انحصاری کنسول‌های ایکس‌باکس هستند و به‌علاوه مایکروسافت اخیرا نسخه‌های رایگانی از قسمت‌های مذکور این بازی را به خریداران نسخه Gears of War: Ultimate Edition هدیه داده که دلیل دیگری برای محبوب بودن این بازی‌ها در بین آثار Backward Compatibility است.

جدید‌ترین نسخه از سری چرخ‌دنده‌های جنگ هم Gears of War 4 است که طی یک استریم زنده از مایکروسافت، مشخص شد کمی زودتر از انتظارات و در پاییز ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد و دارندگان Gears of War Ultimate Edition هم می‌توانند در فصل بهار ۲۰۱۶، نسخه بتا آن را تجربه کنند.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده