نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

عرضه بازی کلاسیک Arc the Lad: Twilight of the Spirits برای پلی استیشن 4

سونی در ادامه عرضه بازی‌های کلاسیک کنسول پلی‌استیشن 2 برای پلی‌استیشن 4، یک بازی نقش‌آفرینی با نام Arc the Lad: Twilight of the Spirits انتخاب کرده که است که ۲۲ دی منتشر خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سونی در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۵، بازی Arc the Lad: Twilight of the Spirits را برای عرضه بر روی کنسول نسل هشتمی خود معرفی کرد که البته در آن زمان تاریخ انتشاری برای این بازی کلاسیک کنسول پلی‌استیشن 2 اعلام نشده بود. حال سونی اعلام کرده که این اثر روز سه‌شنبه ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) عرضه خواهد شد.

بازی Arc the Lad: Twilight of the Spirits روایتگر داستان دو برادر است که در دنیایی فانتزی برای دست‌یابی به یک منبع انرژی نایاب با یکدیگر مبارزه می‌کنند. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای کنسول پلی‌استیشن 2 توسط استودیو کتِل کال منتشر شده بود و یکی از آثار نقش‌آفرینی نسبتا موفق این کنسول به حساب می‌آید.

سونی فعلا قیمت دقیقی برای بازی اعلام نکرده است، ولی آثار پیشین PS 2 که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده‌اند، همگی بین ۱۰ تا ۱۵ دلار قیمت دارند و این بازی هم احتمالا قیمتی در این بازه خواهد داشت. جالب است بدانید که قیمت بازی‌های کلاسیک موجب نارضایتی طرفداران سونی شده بود و به همین دلیل هم شوهی یوشیدا، مدیر بخش سرگرمی سونی، چندی پیش دلایل این کمپانی برای تعیین این مبلغ را توضیح داد که می‌توانید جزییات آن را در زومجی بخوانید.

به هر حال Arc the Lad: Twilight of the Spirits دهمین بازی کنسول پلی‌استیشن 2 است که برای کنسول فعلی سونی منتشر می‌شود. البته سونی اعلام کرده که به‌زودی می‌توان بازی مبارزه‌ای The King of Fighters 2000 را هم بر روی این کنسول تجربه کرد و چندی پیش بازی خاطره‌انگیز Max Payne هم برای پلی‌استیشن 4 رده‌بندی سنی شد که احتمال عرضه آن را برای این کنسول بالا می‌برد. البته سونی هنوز هیچ اشاره‌ای به احتمال عرضه این بازی نکرده است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده