نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰

تنظیمات گرافیکی نسخه پی‌سی بازی Rise of the Tomb Raider مشخص شدند

نسخه رایانه‌های شخصی ویندوزی بازی Rise of the Tomb Raider در ماه جاری عرضه خواهد شد و حال تصویری از تنظیمات گرافیکی این نسخه منتشر شده که می‌توانید در ادامه مطلب زومجی آن را تماشا کنید.

بازی Rise of the Tomb Raider یکی از آثاری بود که مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ میلادی تبلیغات زیادی روی آن انجام داد و با تبدیل کردن آن به یک انحصاری زمانی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360، قصد داشت تا یکی از بهترین بازی‌های سال را ابتدا در اختیار طرفداران خودش قرار دهد. ولی همین مساله باعث شد تا بازی با فروش نسبتا پایینی روبرو شده و علی‌رغم این‌که مایکروسافت اخیرا اعلام کرد فروش بازی از مرز ۱ میلیون نسخه عبور کرده است، عملکرد کلی بازی از لحاظ فروش هرگز رضایت‌بخش نبود.

حال کمپانی اسکوئر انیکس در آستانه عرضه نسخه پی‌سی بازی قرار دارد و امیدوار است از این راه کمی فروش بازی را بالاتر ببرد. در همین راستا اخیرا تصویری از تنظیمات گرافیکی بازی در این پلتفرم منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه تماشا کنید:

تنظیمات نسخه پی‌سی تومب رایدر

یکی از نکات جالب توجه تنظیمات گرافیکی بازی، حذف شدن تکنولوژی Tess FX است. این فناوری در نسخه پیشین بازی وجود داشت و به موجب آن شاهد رندر بهتر و طبیعی‌تر بافت‌های مرتبط با موی شخصیت‌ها، چمن‌ها و پشم جانواران بودیم. ولی این ویژگی در این نسخه حذف و جای خود را به Pure Hair داده است. جز این مورد در تنظیمات دیگر بازی مورد خاص و متفاوتی به چشم نمی‌خورد و تنظیمات معمول بازی‌های پی‌سی مثل کیفیت بافت‌ها، سایه‌ها، جزییات محیطی و موشن بلور تعدادی از دیگر تنظیمات بازی هستند.

اگر قصد دارید این بازی را در تاریخ ۸ بهمن ماه بر روی رایانه‌های شخصی خود تجربه کنید، بهتر است نگاهی به مشخصات سیستم مورد نیاز بازی داشته باشید. به‌علاوه اگر منتظر نسخه کرک شده بازی هستید، به احتمال زیاد باید زمان بیش‌تری را برای آن صبر کنید. چرا که این اثر هم از قفل پیشرفته Denuvo استفاده می‌کند و طبق اعلام گروه نام آشنا 3DM، کرک شدن آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده