نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶

بازی Gears of War 4 کمی زودتر و در پاییز سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد

در جریان یک استریم زنده، یکی از نمایندگان مایکروسافت اعلام کرد که Gears of War 4، بازی انحصاری مورد انتظار ایکس‌باکس وان، زودتر از زمانی که پیش از این اعلام شده بود،‌ منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

امروز، یکی از نمایندگان کمپانی مایکروسافت در جریان یک استریم زنده، اعلام کرد که قسمت چهارم بازی Gears of War که پیش از این قرار بود در فصل تعطیلات سال ۲۰۱۶ منتشر شود، کمی زودتر و در پاییز سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. این بازی برای اولین بار در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ معرفی شد.

با این حال، اگر شما قصد دارید که بازی را تجربه کنید، لازم نیست تا پاییز صبر کنید زیرا بتای بازی برای کسانی که بازی Gears of War Ultimate Edition را خریداری کرده‌اند، بهار سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین در جریان این استریم زنده مشخص شد که ۴۵ درصد کسانی که بازی GeoW Ultimate Edition را بازی کرده‌اند، برای اولین بار بازی‌ای از این مجموعه را تجربه کرده می‌کردند.

در دیگر اخبار مربوط به مجموعه بازی‌های Gears of War، بازی Ultimate Edition که نسخه بازسازی شده قسمت اول این مجموعه است، توانست با استقبال خوب کاربران ایکس‌باکس وان مواجه شود. هر چند به زودی کاربران رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند. همچنین چندی پیش تصاویر هنری مفهومی جدیدی از بازی Gears of War 4 منتشر شد که دیدن این تصاویر خالی از لطف نیست. پیشتر نیز سازندگان بازی اعلام کرده بودند که هیولاهای بازی واقعا ترسناک هستند.

نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا شما هم بی‌صبرانه منتظر هستید تا قسمت چهارم مجموعه Gears of War را تجربه کنید؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده