نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

ناتی داگ به طور ضمنی خبر از پایان داستان نیتن دریک در بازی Uncharted 4 داد

با توجه به صحبت‌های اخیر نیل دراکمن، کارگردان خلاق ناتی‌داگ، به احتمال بسیار قوی بازی Uncharted 4: A Thief's End، آخرین ماجراجویی نیتن دریک خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

نیل دراکمن، کارگردان خلاق ناتی‌داگ، استودیو سازنده بازی بسیار مورد انتظار Uncharted 4: A Thief's End، اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت سان انجام داده و درباره نیتن دریک، شخصیت اصلی این مجموعه، صحبت‌هایی کرده است. وی در این مصاحبه گفته که در حال حاضر، نیتن دریک در اوج محبوبیت خود قرار دارد و او و اعضای تیمش دوست دارند با به نتیجه رساندن داستان این شخصیت در قسمت چهارم بازی، به وی احترام بگذارند. حتی او اعلام کرد با توجه به اتفاقات قسمت چهارم این بازی، بسیار سخت است که آنها یک دنباله برای این بازی با حضور شخصیت نیتن دریک بسازند.

در ادامه این مصاحبه، دراکمن افزود که رویکرد آنها به صحنه‌های بزرگ در بازی آنچارتد ۴، فرق کرده است و بر خلاف سه‌گانه اصلی این مجموعه خواهد بود. وی گفت که بر خلاف سه‌گانه اول این مجموعه که هر قسمت از بازی دارای انفجارها و صحنه‌های بزرگ‌تری نسبت به قسمت قبلی بود، آنها نمی‌خواهند که این روش را در قسمت چهارم نیز پیاده کنند و باعث شوند که طرفداران آنها را دست بیاندازند. به همین دلیل در این بازی ناتی‌داگ قصد دارد که بخش‌های بزرگ بازی را با داستان آن ربط دهد تا این اتفاقات در نقاط خاصی از داستان رخ بدهند.


مطمئنا دلیل این رویکرد جدید بازی توسط ناتی‌داگ، تجربه‌ای است که آنها توسط بازی The Last of Us به دست آورده‌اند. وی همچنین اعلام کرد که تمام اتفاقات مهم و بزرگ بازی لزوما نباید با انفجارهای عظیم همراه باشند و بعضی از آنها می‌توانند بسیار کوچک و احساسی باشند. این رویکرد جدید، باعث تفاوت سرعت بازی نسبت به قسمت‌های قبلی آن شده است.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش اعلام شده بود که نقشه‌های بخش چندنفره بازی بزرگ‌‎تر از قبل خواهند بود. همچنین در جریان نمایشگاه تجربه پلی‌استیشن، سازندگان بازی از قابلیت انتخاب دیالوگ در بازی رونمایی کردند و توضیحاتی درباره این قابلیت ارائه کردند.

بازی Uncharted 4: A Thief's End، پس از مواجه شدن با تاخیری دوباره در تاریخ ۲۶ آوریل سال ۲۰۱۶ (۷ اردیبهشت ۱۳۹۵) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی اخیرا توانسته بود در رویداد بهترین‌های سال ۲۰۱۵ زومجی و در بخش ویژه، هم از دید کاربران و هم از دید تیم تحریریه زومجی به موردانتظارترین بازی سال ۲۰۱۶ تبدیل شود.

نظر شما درباره سخنان دراکمن چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده