نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اولین تصویر از پروژه‌ی ترسناک طراح مفهومی بازی BioShock منتشر شد

پس از اینکه کمپین کیک‌استارتر بازی The Black Glove با شکست مواجه شد، دو تن از سازندگان این بازی یک پروژه‌ی جدید را معرفی کرده‌اند. برای اطلاع از جزییات این پروژه با زومجی همراه باشید.

راب واترز و جو فیلدر از استودیوی دی فور نایت گیمز با انتشار یک عکس، از همکاری مشترک خود برای ساخت یک کمیک (داستان مصور) ترسناک خبر دادند. در این عکس یک شخصیت را می‌بینیم که ظاهری آشفته و هولناک دارد و به نظر می‌رسد که یکی از دشمنان اصلی داستان باشد.

تصویر توییتر شخصی جو فیلدر تصویر توییتر شخصی جو فیلدر

واترز طراحی مفهومی بازی‌هایی مثل System Shock و BioShock را انجام داده است و فیلدر نیز به عنوان نویسنده در تیم سازنده‌ی BioShock Infinite حضور داشته و سابقه‌ی تهیه‌کنندگی و کارگردانی برای شرکت الکترونیک آرتز را نیز دارد. هنوز دی فور نایت گیمز اطلاعات بیشتری درباره‌ی این کمیک ترسناک منتشر نکرده است.

واترز و فیلدر برای ساخت بازی نقش‌آفرینی Underworld Ascendant در استودیوی آدرساید (که مثل دی فور نایت گیمز در شهر بوستون واقع شده) نیز با یکدیگر همکار هستند. آنها همچنین در ساخت بازی System Shock 3 که به تازگی معرفی شده است مشارکت دارند، اما پس از لغو بازی The Black Glove، این کمیک جدید اولین پروژه‌‌ی شخصی واترز و فیلدر است.

چند ماه پیش بود که فیلدر اعلام کرد ساخت بازی The Black Glove به دلیل ناموفق بودن کمپین کیک‌استارتر بازی و همچنین جدایی اعضای اصلی استودیوی دی فور نایت گیمز منتفی می‌شود. تا قبل از اعلام این خبر گفته می‌شد که کن لوین، خالق مجموعه‌ی BioShock نیز از The Black Glove خوشش آمده و این بازی را مورد حمایت قرار می‌دهد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده