// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۵

تماشا کنید:‌ ادای احترام منحصر به فرد پیکسار به فیلم‌های سینمایی در انیمیشن‌ها

شخصی با درکنار هم قرار دادن انیمیشن‌های پیکسار و صحنه‌های مشابه آن در فیلم‌های سینمایی، ویدیویی زیبا را پدید آورده است که درکنار سرگرم کننده بودن تماشای آن پرده از احترام تولید‌کنندگان انیمیشن نسبت به فیلم‌های سینمایی قدیمی بر می‌‌دارد. در ادامه همراه زومجی باشید.

فیلم‌های پیکسار به‌دلیل خط داستانی منحصر‌به‌فرد و شخصیت‌پردازی حرفه‌ای بسیار محبوب هستند. اما انیمیشن‌های این شرکت محبوب در رابطه با استفاده از سکانس‌های برخی فیلم‌های سینمایی نیز شناخته می‌شوند. این سکانس‌ها نه یک تقلید، بلکه ادای احترامی از سوی تولیدکنندگان پیکسار نسبت به سینما محسوب می‌شوند.

این موضوع، هرچند در بین انیمیشن‌های شرکت‌های بزرگ بسیار رایج نیست بااین‌حال بسیارکمیاب نیز محسوب نمی‌شود. اما وجه تمایز پیکسار استفاده همیشگی از سکانس‌ها در انیمیشن‌های مختلف مانند داستان اسباب‌بازی، شگفت‌انگیزان یا حتی در Ratatouille از فیلم‌های بزرگ مانند ایندیانا جونز، استاروارز یا راکی به‌صورت حرفه‌ای است.

بسیاری از سکانس‌ها از همان ابتدا به سرعت قابل تشخیص هستند (مانند مواردی در انیمیشن Wall.E یا Toy Story). برخی از صحنه‌ها نیز دقت بیشتری را برای تشخیص می‌طلبند که از چشم Jorge Luengo Ruiz، ویرایشگر ویدیوی زیر دور نمانده است:

باید دید در سری جدید انیمیشن‌های پیکسار مانند Toy Story 4 و The Incredibles 2، این شرکت بزرگ چه سکانس‌هایی را برای بازسازی انتخاب می‌کند.

منبع: Sploid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده