نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

ساموئل ال جکسون: بازیگران The Force Awakens باید به مدرسه لایت سیبر بروند!

ساموئل ال جکسون، هنرپیشه معروف هالیوود و بازیگر نقش جدای مستر میس ویندو در سه‌گانه دوم جنگ ستارگان، اخیرا در مصاحبه‌ای نظرات خود را درباره قسمت هفتم این مجموعه اعلام کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ساموئل ال جکسون که پیش از این در سه‌گانه دوم مجموعه استار وارز، ایفای نقش جدای مستر میس ویندو را بر عهده داشت، چندی پیش مهمان برنامه پاپ‌کرن با پیتر ترورز بود و درباره فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، صحبت‌هایی کرد.

هنگامی که پیتر ترورز از وی پرسید که نظر او درباره قسمت هفتم فیلم چیست، جکسون با سیاست پاسخ داد و گفت که این فیلم روح مجموعه استار وارز را در خود دارد. در ادامه وی اعلام کرد که به نظر او، هنرپیشگان جوان فیلم باید به مدرسه لایت‌سیبرها بروند و آموزش نحوه مبارزه با لایت‌سیبر (شمشیرهای نوری معروف این مجموعه) را یاد بگیرند.

با این حال به نظر می‌رسد نظرات جکسون کمی سخت‌گیرانه به نظر می‌رسد. این مسئله که تکنیک مبارزات یک جدای که بیشتر تمرکز سه فیلم برروی او بود، با مبارزان جدید و جوان مقایسه شود، کمی غیر منطقی است. همچنین به نظر می‌رسد جی جی آبرامز، کارگردان قسمت هفتم این فیلم، به صورت عامدانه حرکات اکروباتیک را از مبارزات قسمت هفتم حذف کرده است و سعی داشته تا مبارزات فیلم را به سه‌گانه اصلی این مجموعه نزدیک‌تر کند.

فیلم Star Wars: The Force Awakens در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) اکران شد و از آن زمان بسیار موفق عمل کرده است و اخیرا توانسته به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا تبدیل شود. از بازیگران قدیمی این مجموعه که دوباره به فیلم بازگشته‌اند، می‌توان به هریسون فورد، مارک همیل و کری فیشر اشاره کرد. از بازیگران جدید این فیلم هم می‌توان از آدام درایور، دیزی ریدلی، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو،  مکس فون سیدو و جان بویگا نام برد.

در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، یکی از طرفداران سرسخت این مجموعه که در ضمن عاشق علم شیمی هم هست، توانسته با کمک این علم، لایت‌سیبر‌(‌شمشیر نوری معروف این مجموعه) را در دنیای واقعی بسازد. چندی پیش نیز جورج لوکاس، خالق و صاحب امتیاز اسبق این مجموعه، سران دیزنی را به برده‌داران سفید تشبیه کرده بود هرچند که سریعا به صورت رسمی از دیزنی به دلیل این اظهار نظر عذرخواهی کرد. همچنین کمپانی ای‌ام‌سی، برای ترغیب هرچه بیشتر طرفداران به دیدن فیلم به صورت آیمکس سه‌بعدی، به آنها پوسترهای فوق‌العاده زیبایی هدیه می‌دهد که می‌توانید تصاویر این پوسترها را در زومجی مشاهده کنید.

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert]

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده