نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵

شبکه HBO در حال مذاکره برای تمدید سریال بازی تاج و تخت تا فصل هشتم است

همین دیروز بود که شبکه اچ‌بی‌او تاریخ آغاز پخش فصل ششم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را اعلام کرد. امروز اعلام شد که این شبکه در حال مذاکره برای تمدید سریال تا فصل هشتم است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بنا به اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، مایکل لومباردو، رئیس شبکه اچ‌بی‌او، در جریان انجمن منتقدین تلویزیون اعلام کرد که در حال مذاکره با دیوید بنیوف و دن وایز، خالقین سریال بازی تاج و تخت، است تا این سریال را تا فصل هشتم تمدید کند.

در تابستان سال ۲۰۱۵، لومباردو اعلام کرده بود که احتمالا پس از اتمام فصل ششم، این مجموعه دو فصل دیگر نیز ادامه خواهد یافت. با این‌حال بنیوف و وایز اعلام کرده بودند که احساس می‌کنند سریال باید در ۷ فصل کار خود را به پایان برساند، اما صحبت‌های آن‌ها طوری بود که به نظر می‌رسید که آن‌ها نیز بدشان نمی‌آید که سریال را در فصل هشتم به اتمام برسانند.

اگر این سریال به فصل هشتم برسد، نکته قابل توجه قراردادهای بازیگران آن است. زیرا تمامی آنها برای هفت فصل برای بازی در این سریال قرارداد امضا کرده‌اند و اگر بخواهند یک فصل دیگر نیز در سریال بازی کنند، به احتمال زیاد درخواست ارقام بسیار بالایی را خواهند کرد.

هفته گذشته، جورج آر آر مارتین، نویسنده کتاب‌های بازی تاج و تخت اعلام کرده بود که کار نوشتن کتاب بعدی این مجموعه با نام بادهای زمستان هنوز به اتمام نرسیده است و به طور قطع کتاب پس از آغاز فصل ششم منتشر می‌شود. این اولین باری در تاریخ این مجموعه است که بینندگان سریال از خوانندگان کتاب از لحاظ داستانی جلو می‌افتند.

نظر شما درباره تمدید این سریال تا فصل هشتم چیست؟ آیا شما فکر می‌کنید این سریال بهتر است در فصل هفتم کار خود را به پایان برساند یا این‌که یک فصل دیگر نیز تمدید شود؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده