نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

احتمال عرضه نسخه پی‌سی بازی Everybody's Gone to the Rapture

اطلاعاتی که در فروشگاه استیم منتشر شده است، به احتمال عرضه بازی Everybody's Gone to the Rapture برای پی‌سی اشاره دارد. این بازی پیش از این فقط به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Everybody's Gone to the Rapture یکی از آثار متفاوت و منحصر‌به‌فرد سبک ماجراجویی در سال ۲۰۱۵ بود که به صورت مشترک توسط استودیو‌های سانتا مونیکا سونی و چاینیز رووم ساخته و به شکل یک بازی انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شد. فضای آخر‌الزمانی بازی و داستان پیچیده آن در کنار گرافیک بسیار چشم‌نواز و موسیقی‌های عالی باعث شدند تا EGTTR به اثری محبوب بین طرفداران و منتقدین تبدیل شود.

حال با استناد به دیتا‌بیس فروشگاه استیم، اخیرا نسخه بتا این بازی در این فروشگاه توسط سازندگان مورد آزمایش قرار گرفته است. این مساله می‌تواند به دو دلیل رخ داده باشد؛ یا استودیو چاینیز رووم و سونی واقعا قصد عرضه این بازی برای پی‌سی را دارند، یا این که این بازی موجود در دیتابیس استیم همان نسخه‌ای است که چاینیز رووم پیش از انحصاری شدن بازی در حال توسعه آن بوده است. چرا که EGTTR ابتدا قرار بود برای پی‌سی هم عرضه شود که بعد‌ها سونی آن را به یک اثر انحصاری پلی‌استیشن 4 تبدیل کرد.

البته احتمال عرضه بازی برای رایانه‌های شخصی بسیار محتمل‌تر از مورد دیگر است، چرا که سونی چندی پیش بازی Helldivers خود را هم برای پی‌سی عرضه کرد. این محصول هم در ابتدا به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود که پس از مدتی برای پی‌سی هم عرضه شد. به‌علاوه کمپانی مایکروسافت اکثر آثار خود را علاوه بر ایکس‌باکس وان، برای ویندوز 10 هم عرضه می‌کند و عرضه بازی‌هایی مثل Helldivers یا Everybody's Gone to the Rapture برای پی‌سی می‌تواند به نوعی عکس‌العمل سونی در برابر این اقدام مایکروسافت هم محسوب شود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا پی‌سی گیمر‌ها هم خواهند توانست این بازی ماجراجویی منحصر‌به‌فرد را تجربه کنند یا خیر؟ نظر شما در مورد احتمال عرضه این بازی برای پی‌سی چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده