نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: بازی Final Fantasy IX برای پی‌سی و گوشی‌های موبایل عرضه خواهد شد

کمپانی اسکوئر‌انیکس قصد دارد نسخه بازسازی شده بازی Final Fantasy IX را در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل عرضه کند. نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۰۰ میلادی عرضه شده بود. با زومجی، جزییات خبر و تماشای تریلر معرفی بازی همراه باشید.

اسکوئر‌انیکس قصد دارد یکی دیگر از نسخه‌های کلاسیک سری Final Fantasy را در سال ۲۰۱۶ باز‌سازی کند و طی خبری اعلام کرده که بازی Final Fantasy IX در این سال برای رایانه‌های شخصی و گوشی‌های موبایل اندروید و iOS عرضه خواهد شد. این نسخه علاوه بر داشتن جلوه‌های بصری بهتر، شامل چندین اچیومنت جدید، سیستم ذخیره خودکار، بهبود‌های قابل توجه گیم‌پلی و حالت سریع خواهد بود که این حالت سرعت گیم‌پلی بازی را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد.

اسکوئر انیکس همچنین پس از رونمایی از این بازی، اعلام کرده که نسخه اصلی Final Fantasy IX، پس از عرضه در سال ۲۰۰۰ و تا امروز بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته است. جالب است بدانید که این بازی در سال ۲۰۱۰ و از طریق شبکه پلی‌استیشن، برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و PSP هم عرضه شده است. این کمپانی همچنین به مناسبت معرفی این بازی برای گوشی‌های موبایل پستی به شرح زیر منتشر کرده است:

از این پس قادر خواهید بود ماجراجویی‌های شخصیت زیدان و دوستانش را در صفحه نمایش گوشی‌های موبایل و دقیقا زیر انگشتان‌تان تجربه کنید!

البته لازم به ذکر است که بازی Final Fantasy IX فعلا برای عرضه در ژاپن معرفی شده است و هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این بازی و همچنین عرضه یا عدم عرضه آن برای کشور‌های غربی منتشر نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر نسخه بازسازی شده این بازی را تماشا کنید:

علاوه بر این، اسکوئر‌انیکس علاوه بر این نسخه، در حال بازسازی نسخه هفتم فاینال فانتزی نیز هست که در بخش‌های جداگانه و به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و بر‌خلاف نسخه اصلی، قسمت‌های مختلف آن کاملا صدا‌گذاری شده‌اند. همچنین جدید‌ترین نسخه از سری بازی‌های فاینال فانتزی هم Final Fantasy XV نام دارد که در سال ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده