// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

کامیک کان 2016: ویدیویی با محوریت لودنز، لوگوی کوجیما پروداکشنز، منتشر شد

یک ویدیوی کوتاه با محوریت لوگوی کمپانی تازه‌تأسیس کوجیما در نمایشگاه Comic-Con 2016 به نمایش درآمد. تصاویر در هم تنیده‌ای از کره‌‌ی ماه، دنیای زیر آب و یک وال عظیم‌الجثه که در نهایت با نمایش لودنز به پایان می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه‌ی بی‌نطیر Metal Gear Solid، ویدئوی جدیدی از لوگوی کمپانی تازه تأسیس خود به نام کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) را در نمایشگاه Comic-Con به نمایش گذاشت. البته همه منتظر تصاویری از بازی جدید او به نام Death Stranding هستند اما این ویدئو به نوعی لوگوی جدید استودیوی کوجیما است و ارتباطی با بازی جدید کوجیما ندارد. بازی Death Stranding که به گفته‌ی کوجیما بهترین ساخته‌ی او نیز خواهد بود.

می توان گفت این ویدئو کمی مبهم است اما به نظر می‌رسد کوجیما برای بیان برنامه‌های آینده‌ی خود از چنین تلفیق زیبایی از دنیای زیر آب و دنیای آسمان‌ها بهره برده‌است. در ابتدای این ویدئو شما احساس می‌کنید که لودنز (Ludens)، نماد و کاراکتر جدید کوجیما در حال راه رفتن برروی کف دریا است اما جلوتر که می‌رود می‌بینیم که انگار بر روی کره‌ی ماه قدم گذاشته‌است اما در همان لحظه ای که در حال تصمیم گیری هستیم یک وال عظیم‌الجثه‌ که تقریباََ نامرئی است از بالای سر لودنز حرکت می‌کند. در آخر نیز لودنز پرچم استودیوی کوجیما را برروی سطح ماه می‌نشاند. در ادامه این ویدئو را تماشا کنید:

|

هیدئو کوجیما در مورد این ویدئو می‌گوید:

در نگاه اول به نظر می‌رسد که لودنز بر روی کف دریا راه می‌رود، از جای پای او چنین برداشتی می‌شود. ایده‌ی کلی این قسمت از ویدئو این است که لودنز در حال پا گذاشتن به قلمرویی است که تا کنون آنجا نبوده است. شما اجازه دارید تصور کنید که آنجا دریا است، اما بعد از مدتی به سیاره‌ای جدید تبدیل می‌شود. سپس پرچم در دست لودنز خودنمایی می‌کند و بعد والی که پشت سر لودنز به آسمان می‌پرد و شما نمی‌توانید متوجه شوید که آن واقعی‌است یا خیر؟ اگر بخواهم کاملاََ در مورد ویدئو توضیح بدهم حوصله‌تان سر می‌رود اما ایده‌ی کلی این است که لودنز سیاره‌ی جدید خود را کشف کرده است.

وقتی  از کوجیما درباره‌ی حضور لودنز در بازی Death Stranding سؤال شد اینگونه پاسخ داد:

خیر، لودنز در Death Stranding نقش اصلی نیست اما طرفداران لودنز می‌توانند با کاراکتر او بازی Death Starnding  را تجربه کنند. لودنز نماد کمپانی کوجیما خواهد بود. ایده‌ی لودنز، انسانی است که به کمک تکنولوژی تا دندان مجهز است و در جستجوی دنیای ناشناخته ها است. دانشمندی هلندی گفته بود که ما هرچقدر بیشتر بازی می‌کنیمِ بیشتر پیرامون خود را کشف می‌کنیم، این چیزی است که می‌خواهم باشم و در لودنز هم بگنجانم.

من ایده‌ی لودنز را ساختم و برای طراحی شخصیت ایده‌ام را به دست یوجی شینکاوا سپردم. من میخواستم که لودنز کاراکتری مابین یک سامورائی و یک شوالیه باشد با لباسی فضایی که بتواند همع جا را کشف کند.

تصاویر اکشن فیگور کاراکتر لودنز، نماد کمپانی کوجیما را در مطلبی جداگانه در دسترس شما عزیزان قرار دادیم.

استودیوی کوجیما اولین تریلر بازی Death Stranding  را در نمایشگاه E3 2016 به تصویر کشید که با استقبال بسیاری از گیمر‌ها روبرو شد و توجه طرفداران دنیای بازی را به سمت کمپانی سونی جلب کرد. این ویدئو یک مرده‌ی متحرک را در حالی که یک نوزاد را در آغوش دارد به تصویر می‌کشد و تعداد زیادی وال که در حال خودکشی دسته جمعی هستند. یک ارتباط و رشته‌ی ظریف بین مرگ و زندگی، امید و نامیدی.

کوجیما پیشتر گفته بود که بازی Death Stranding که برای کنسول پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، بهترین ساخته‌ی او خواهد بود. همچنین طی یک مصاحبه کوجیما اطلاعات زیادی از بازی خود در دسترس قرار داد و به یک سری از سوالات نیز پاسخ داده است. تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این بازی اعلام نشده و به گفته‌ی کوجیما این بازی فاصله‌ی زیادی تا انتشار دارد.

 

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده