نویسنده: میثم علی حسنی
// جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

نرم افزار استیم برای سیستم عامل ویندوز فون عرضه شد

بالاخره بعد از گذشت یک سال نرم افزار استیم برای تبلت‌ها و گوشی‌هایی که سیستم عامل آن‌ها Windows Phone است، عرضه شد و دارندگان این سیستم عامل می‌توانند با نصب نرم افزار از امکانات مفید آن استفاده کنند. با زومجی همراه باشید.

حدود یک سالی از عرضه نرم افزار استیم برای سیستم عامل‌های IOS و اندروید می‌گذرد. این نرم افزار مفید که برای داد و ستد آیتم‌های ارزشمند بازی‌های مختلف مثل Dota 2 ،CS:GO بسیار مورد نیاز است تا پیش از  این نسخه خاصی برای گوشی‌ها و تبلت‌های تحت سیستم عامل Windows نداشت. اما حالا نسخه مخصوصی برای سیستم عامل‌های ویندوز 10 موبایل و ویندوز فون 8.1 منتشر شده که بازخوردهای بسیاری خوبی نیز داشته است و از ۱۸۸ نفری که به آن نمره‌ای اختصاص داده‌اند میانگین ۴.۵ از ۵ ستاره را کسب کرده که نشان می‌دهد به چه میزان این نرم افزار مهم و مورد خواست مردم بوده است. در ادامه تعدادی از نظرات را مشاهده خواهید کرد:

3088244-steam+finally

بعد از قوانین جدید امنیتی که از ماه مارس وضع شد برای انجام Trade یا خرید و استفاده از مارکت استیم محدودیت‌های خاصی اعمال شد و باید تمام دارندگان اکانت استیم نرم افزار مخصوص آن را نیز برروی گوشی خود نصب کنند تا به واسطه تایید از طرف این نرم افزار مبادلات و خرید خود را انجام دهند. تا پیش از این دارندگان سیستم عامل Windows Phone مجبور به سپری کردن ۱۵ روز زمان مقرر شده برای قرنطینه آیتم‌ها بودند؛ اما حالا آ‌ن‌ها می‌توانند با نصب این نرم افزار به سرعت و با امنیت بیشتر از امکانات مارکت و تبادل آیتم‌ها بهره ببرند.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی