نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

پروژه جدید Ninja Gaiden یک بازی نیست

اخیرا، کیجی یاماگیشی (Keiji Yamagishi)، آهنگ‌ساز بازی Ninja Gaiden، طی توییتی از وجود پروژه‌ی جدیدی خبر داده که با سری Ninja Gaiden مرتبط است. حال او در توییتی دیگر اعلام کرد این پروژه یک بازی نخواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دو روز پیش، کیجی یاماگیشی، آهنگسازی بازی Ninja Gaiden توییتی حاوی متن «درحال کار بر روی یک پروژه‌ی جدید هستم که به Ninja Gaiden مرتبط می‌شود.» منتشر کرد و موجب ایجاد گمانه زنی‌های مبنی بر ساخت بازی جدید از مجموعه Ninja Gaiden شد. در ادامه این توییت‌ها، یاماگیشی در ارتباط با سوالاتی که در مورد این پروژه شفاف سازی کرد و گفت این پروژه یک بازی نخواهد بود.

من بابت هرگونه سردرگمی که برای توییت قبلی بوجود آمده است عذرخواهی می‌کنم، این پروژه جدید به یک بازی ویدیویی مربوط نمی‌شود.

جزئیات بیشتری در مورد این پروژه وجود ندارد، اما اطلاعات بیشتری در ماه جولای منتشر خواهد شد. آخرین بازی تیم توسعه دهندگان تیم نینجا به نام Yaiba: Ninja Gaiden Z در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با بازی خورد منفی منتقدان رو به رو شد. درحال حاضر این استودیو درحال کار بر روی بازی اکشن Nioh برای کنسول پلی‌استیشن 4 است که از بازی‌های چون دارک سولز (Dark Souls) و Onimusha الهام گرفته است.

بازی Nioh قرار است به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده