// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳

تعداد مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس به حدود ۲۱ میلیون رسید

کمپانی سونی در جدیدترین گزارش سرمایه‌گذاری‌های خود، آمار و اطلاعات جالبی را ارائه داده است که به احتمال زیاد جالب‌ترین آن‌ها، رسیدن تعداد مشترکین سرویس غیر رایگان پلی استیشن پلاس حدودا به رقم ۲۱ میلیون است. با زومجی همراه باشید.

اندرو هاوس، مدیر عامل اجرایی کمپانی سرگرمی‌های تعاملی Sony در جلسه سرمایه‌گذاران این کمپانی، گزارشی منتشر کرده که در آن مواردی از جمله برنامه‌های آینده کمپانی سونی و امار و ارقام جالب‌توجهی دیده می‌شود. بر طبق این گزارش، مشترکین سرویس غیر رایگان پلی‌استیشن پلاس بر روی تمامی دستگاه‌های کمپانی سونی، به رقم ۲۰٫۸ میلیون نفر افزایش یافته است. با این حال، به دلیل فروش کلی ۴۰ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4، افزایش تعداد مشترک‌های سرویس PlayStation Plus  که نشانه‌های آن از گزارش سالی مالی ۲۰۱۵ مشاهده می‌شود، چندان دور از انتظار نبود.

علی‌رغم قابل‌توجه بودن تعداد مشترکین سرویس غیر رایگان  پلی‌استیشن پلاس، اما این رقم نشان‌دهنده این است که در حدود نیمی از دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 از سرویس پلی‌استیشن پلاس استفاده نمی‌کنند و در نتیجه قادر به تجربه آنلاین بازی‌های مختلف نیستند. بدون شک یکی از مواردی که فقدان آن در جدیدترین گزارش سرمایه‌گذاران کمپانی سونی به خوبی حس می‌شود، عدم اشاره به نسخه ارتقا یافته کنسول پلی‌استیشن 4 با اسم رمز Neo است. با این وجود که پیش از این ساخت نسخه جدیدتری از کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام شده بود، در بخشی که به سرمایه‌گذاری‌های آینده کمپانی سونی اختصاص یافته، هیچ اشاره‌ای به این کنسول نشده است.

بخش سرمایه‌گذاری‌های آینده کمپانی سونی به سیستم‌های پلی‌استیشن وی‌آر، PlayStation Vue و همچنین همکاری کمپانی سونی با استودیو کوجیما پروداکشنز و نقش بسیار بااهمیت آن در آینده این کمپانی اختصاص یافته است. همچنین بر طبق این گزارش، کمپانی سونی امیدوار است که به واسطه بهره‌گیری از سیستم پلی‌استیشن وی‌آر در بازی‌های متعدد، این اکوسیستم را بیش از پیش گسترش دهد. جدیدترین گزارش ارائه شده در جلسه سرمایه‌گذاران کمپانی سونی را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده