نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Star Trek Beyond

کمپانی پارامونت، چند روز پیش، تریلر جدیدی از سومین فیلم مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) را منتشر کرد. این فیلم که سومین قسمت مجموعه Star Trek محسوب می‌شود، Star Trek: Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) نام دارد. با زومجی و تماشای این تریلر هیجان‌انگیز همراه باشید.

سریال تلویزیونی Star Trek یا همان پیشتازان فضا، یکی از سریال‌های محبوب کلاسیک علمی تخیلی است که چند فیلم سینمایی هم بر اساس آن ساخته شد. چند سال پیش، جی جی‌ آبرامز تصمیم گرفت که فیلم‌های سینمایی جدیدی از این مجموعه محبوب بسازد. سومین فیلم این مجموعه، Star Trek: Beyond نام دارد.

کمپانی پارامونت، چند روز پیش، جدیدترین تریلر فیلم را منتشر کرد که در زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید:

|

همانطوری که در تریلر هم مشاهده کردید، ما می‌توانیم کاپیتان کرک با بازی کریس پاین را مشاهده کنیم که اعلام می‌کند که این ماموریت، آخرین ماموریت او است. وی پس از سال‌ها که سعی داشت افسانه پدرش را زنده نگه دارد، تصمیم می‌گیرد برای کشف خود، از سمتش کناره‌گیری کند.

در ادامه تریلر نیز ما می‌توانیم مشکلاتی را که اعضای سفینه اینترپرایز با آن مواجه هستند، مشاهده کنیم. آنها باید برای بقای خود، با بیگانگان فضایی مبارزه کنند. در این تریلر، زویی سالدانا، زکری کوئینتو و کارل اربان را می‌توانیم مشاهده کنیم.

فیلم Star Trek: Beyond برای اکران در تاریخ ۲۲ جولای (یک مرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین شما می‌توانید برای آشنایی با قهرمانان و ضد قهرمانان فیلم، پوسترهایی را که از آنها اخیرا منتشر شده، در زومجی مشاهده کنید.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده