نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳

تماشا کنید: تریلر بین المللی فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

هنوز زمان زیادی از پخش تریلر جدید فیلم مورد انتظار کیش یک آدم کش (Assassin’s Creed) در نمایشگاه E3 2016 نمی‌گذرد که کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ماه می، نخستین تریلر از فیلم Assassin’s Creed منتشر شد و به تازگی اولین تیزر بین المللی این فیلم نیز توسط کمپانی یوبی‌سافت منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

مایکل فاسبندر به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم Assassin’s Creed به ایفای نقش خواهد پرداخت  و کارگردانی این فیلم را جاستین کورزل بر عهده دارد، فردی که سال گذشته فیلم مکبث (Macbeth) را کارگردانی کرد و اتفاقاً مایکل فاسبندر نیز نقش اول فیلم را بر عهده داشت. ماریون کوتیار، هم‌بازی او در فیلم مکبث، به همراه جرمی آیرونز، برندن گلیسون و مایکل کی ویلیامز نیز در فیلم حضور خواهند داشت.

فیلم Assassin’s Creed براساس مجموعه بازی‌های اکشن / ماجراجوی یوبی‌سافت ساخته می‌شود و این شرکت در روند ساخت و توسعه این فیلم نقش اساسی و مهمی دارد.چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فاسبندر ستاره‌ی این فیلم که کار تهیه‌کنندگی را نیز بر عهده دارد، اعلام کرده که کار آنها برای ساخت دنباله‌ی فیلم آغاز شده است. فاسبندر در مصاحبه‌ای با سایت امپایر فیلم ماتریکس (The Matrix) را الهام‌ بخش فیلم Assassin’s Creed دانست. او گفت:

ایده حافظه DNA، این اثر را از ژانر فانتزی و ابتدایی فراتر می‌برد چرا که شما ایده‌ای در اختیار دارید که تماشاگر می‌تواند آن را حتی باور کند. پس از آن ماجراجویی و سفر شخصیت اصلی در قسمت بعدی بسیار جالب‌تر می‌شود زیرا شما این بار در مسیر دیگری قرار دارید.

فیلم Assassin’s Creed در تاریخ در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده