نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

Overwatch به پرطرفدارترین بازی در گیم نت های کره جنوبی تبدیل شد

به‌گزارش وب‌سایت گیمتریکس (Gametrics) بازی Overwatch با پشت سر گذاشتن League of Legends هم‌اکنون محبوب‌ترین بازی در گیم‌نت‌های کشور کره به شمار می‌رود. با زومجی همراه باشید.

بازی اورواچ تا اینجا به‌خوبی توانسته در بین علاقه‌مندان بازی‌های آنلاین جایی برای خودش دست و پا کند؛ تا جایی که در برخی موارد حتی از بازی‌های پرآوازه و باسابقه هم پیشی گرفته است. در پی موفقیت‌ها و رکوردهای کسب‌شده توسط آخرین ساخته‌ی بلیزارد، اخیراً وب‌سایت گیمتریکس گزارش داده که Overwatch به پرطرفدارترین بازی در گیم‌نت‌های کره‌ی جنوبی تبدیل شده است. نتیجه‌ی فوق به‌واسطه‌ی بررسی شدن داده‌های دریافتی از سوی بیش از ۴ هزار گیم‌نتِ این کشور به دست آمده است.

بنا به گزارش، بیش از ۳۰ درصد از مشتریان ثابت گیم‌نت‌های کره اورواچ را به‌عنوان گزینه‌ی اصلی‌شان برای بازی کردن انتخاب می‌کنند و به این شکل، ساخته‌ی Blizzard توانسته بازی پرطرفدار League of Legends را، که سهمی ۲۷.۸ درصدی را از آن خود کرده، به‌سرعت پشت سر بگذارد. این دستاورد بلیزارد به‌ویژه با توجه به محبوبیت طولانی‌مدت League of Legends در میان گیمرهای کره‌ای، جلوه‌ای دوچندان پیدا می‌کند. این بازی از ماه اوت ۲۰۱۲ (شهریورماه ۹۱) تاکنون در جایگاه یکم فهرست مذکور قرار داشت و با این حساب، اورواچ اولین بازی‌ای است که توانسته طی این چهار سال، ساخته‌ی رایوت گیمز (Riot Games) را از جایگاه‌اش به زیر بکشد.

کمپانی بلیزارد از محبوبیت ویژه‌ای در میان گیمرهای کره‌ای برخوردار است؛ محبوبیتی که اوج‌اش را می‌توان در علاقه‌ی آتشین آن‌ها به سری بازی‌های استراتژی StarCraft به چشم دید. درواقع همین شدت علاقه‌ی گیمرهای کره‌ای به استارکرفت بود که زمینه‌ی خلق شدن دی.وا (D.Va)، شخصیت کره‌ای بازی اورواچ، را فراهم کرد. بلیزارد در اورواچ دی.وا را به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای استارکرفت به طرفداران معرفی کرده است.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده