نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

شایعه: مارول و فاکس درحال مذاکره برای ساخت فیلم مشترک ابر قهرمانی هستند

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه مارول و فاکس قرن بیستم درحال مذاکره برای ساخت فیلم مشترک ابر قهرمانی هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تابستان امسال مرد عنکبوتی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) حضور پیدا کرد و از آنجایی که حق ساخت فیلم‌های مرد عنکبوتی در دست کمپانی سونی بود و نه مارول، این اتفاق تا چند سال پیش بعید به نظر می‌رسید. فروش ناامید کننده فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) در سال ۲۰۱۴ منجر به توافق و معامله بین این دو استودیو شد تا مرد عنکبوتی در جهان سینمایی مارول حضور پیدا کند. حال شایعه‌ای منتشر شده است مبنی بر اینکه مذاکراتی مشابه‌ بین مارول و فاکس آغاز شده است و مارول در نظر دارد کنترل ساخت و اکران دو مجموعه مردان ایکس (X-Men) و چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)  را در دست بگیرد. درحال حاضر حق ساخت فیلم‌های مجموعه مردان ایکس و چهار شگفت انگیز در دست کمپانی فاکس قرن بیستم است.

طبق خبری که وبسایت کامیک‌بوک‌مووی منتشر کرده است، مت کی،  تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه Collider Heroes این شایعه را مطرح کرد و گفت:

من از چندین منبع نزدیک به این استودیوها شنیده‌ام که مارول و فاکس در حال مذاکره هستند و ظاهرا فاکس علاقه بیشتری برای این همکاری دارد. به یاد دارید که آن‌ها با سونی و مرد عنکبوتی کار مشابهی را انجام داده‌اند، شاید این داستان نیز شبیه آن باشد.  به نظر من هنوز تا زمان به نتیجه رسیدن این مذاکرات چندین سال فاصله داریم، ولی من فکر می کنم که در نهایت فاکس هم به دست مارول خواهد افتاد.

بدیهی است که این فقط یک شایعه با نکات مبهم زیادی است، اما سابقه معامله مارول با سونی به این خبر اعتبار و ارزش می‌دهد. علاوه بر این، مارول و فاکس برای ساخت و پخش سریال براساس مجموعه‌های فرعی ایکس من، توافق کرده‌اند. مارول توانسته است حقوق استفاده از شخصیت‌های خود در تلویزیون را حفظ کند و بزودی سریال Legion که با همکاری مشترک بین دو استودیو مارول و فاکس در دست ساخت است، قرار است از شبکه FX پخش شود. دیگر سریال مشترک در دست ساخت مارول / فاکس، سریال Hellfire است و این سریال نیز از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده