نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲

دواین جانسون احتمالا در فیلم The Wolfman بازی خواهد کرد

کمپانی یونیورسال در نظر دارد بازسازی فیلم مرد گرگنما (The Wolfman) را تولید و اکران کند. حال شایعاتی مبنی بر حضور دواین جانسون ملقب به راک در این فیلم به گوش می‌رسد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کمپانی یونیورسال در نظر دارد برای مجموعه فیلم‌های هیولایی خود نام‌های بزرگی را جذب کند و به نظر می‌رسد موفق شده است بازیگر دیگری را نیز به خدمت بگیرد. طبق خبرهای منتشر شده، دواین جانسون قرار است در فیلم The Wolfman بازی کند. طبق خبری که وبسایت ددلاین منتشر کرده است، یونیورسال علاقه‌مند به بستن قرارداد با این بازیگر برای فیلم جدید The Wolfman است. طبق این شایعات جانسون اولین انتخاب برای بازی در این نقش [مرد گرگنما] است.

اولین فیلم از مجموعه بازسازی فیلم‌های هیولایی کلاسیک، فیلم مومیایی (The Mummy) است که در ژوئن ۲۰۱۷ اکران خواهد شد. این فیلم مراحل تولید را سپری می‌کند و قرار است تام کروز نقش اصلی را در این فیلم بازی کند و راسل کرو در نقش دکتر جکیل نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود کرو نقشی در فیلم دکتر جکیل و آقای هاید نیز داشته باشد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر بازی جانی دپ در نقش مرد نامرئی در یکی از فیلم‌های هیولایی یونیورسال به گوش می‌رسید. درحال حاضر هیچ تاریخ اکران و یا کارگردانی برای این فیلم اعلام نشده است، با این وجود نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده اد سلیمان است که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم مردان سیاه‌پوش (Men in Black) را در کارنامه دارد.

ماه گذشته، جانسون تایید کرد که نقش دکتر سویج، یکی از اولین ابرقهرمانان را در فیلم سینمایی این شخصیت ایفا کند. کارگردانی این فیلم بر عهده  شین بلک، کارگردان فیلم سینمایی مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) خواهد بود. این فیلم یکی از چند فیلمی خواهد بود تا چند سال آینده از دواین جانسون خواهیم دید. Baywatch، سریع و خشمگین ۸ (Fast & Furious 8) (و احتمالا یک نسخه فرعی)، سان آندریاس ۲ (San Andreas 2)، بازسازی فیلم جومانجی (Jumanji) و اقتباسی از بازی کلاسیک Rampage از جمله فیلم‌های آینده دواین جانسون خواهند بود.

منبع : GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده