// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹

ساخت قسمت جدید فیلم Deadpool در اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود

ددپول (Deadpool) را می‌توان موفق‌ترین پروژه کمپانی مارول در سال جاری دانست. حال اعلام شده که ساخت قسمت جدید این فیلم اوایل سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. با زومجی و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

سیمون کین‌برگ، تهیه‌کننده فیلم Deadpool طی مصاحبه‌اش با Collider اعلام کرده که ساخت قسمت جدید فیلم در اوایل سال میلادی ۲۰۱۷ کلید خواهد خورد. بعد از فروش موفقیت آمیز و عالی این فیلم در باکس‌آفیس، تایید شدن نسخه دوم آن‌چنان سوپرایز برای هواداران به دنبال نداشت. طبق گفته تهیه‌کننده این فیلم دست نوشته‌های داستان قسمت دوم که توسط پاول ورنیک  و رت ریس، نویسنده‌های قسمت اول در حال آماده‌سازی بود و به زودی داستان قسمت جدید ددپول آماده خواهد شد. با توجه به داستان ددپول باز شاهد دیالوگ‌های طعنه‌آمیز و صحنه‌های اکشن با خشونتی بالا خواهیم بود.

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم در نظر گرفته نشده ولی تیم میلر، کارگردان فیلم، اعلام کرده فعلا یک سری تاریخ برای اکران در نظر داریم و باید ببینیم کدام یک برای اکران فیلم مناسب‌تر است. این در حالی است که کمپانی فوکس اعلام کرده که هیچکدام از تاریخ‌های اعلام شده از نظر ما مناسب نبوده و فعلا تاریخ اکرانی در نظر نداریم.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده