نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۲

قدرت شخصیت Torbjorn در بازی Overwatch کاهش پیدا خواهد کرد

جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، اعلام کرد با انتشار بروزرسانی جدیدی قدرت اسلحه شخصیت Torbjorn در بازی Overwatch کاهش پیدا خواهد کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

جف کاپلان، کارگردان بازی Overwatch، در مصاحبه با سایت ردیت اعلام کرد بروزرسانی جدیدی برای بازی Overwatch منتشر خواهد شد و قدرت و کارایی شخصیت Torbjorn کاهش پیدا خواهد کرد. او در این‌باره توضیح داده است:

ما در آینده پچ جدیدی برای بازی Overwatch منتشر خواهیم کرد. در این پچ قدرت صدمه اسلحه شخصیت Torbjorn به مقدار ۳۰٪ کاهش پیدا خواهد کرد. این پچ فقط برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و قدرت Torbjorn در رایانه‌های شخصی تغییری نخواهد کرد.

براساس گفته‌های کاپلان، این بروزرسانی در اواخر ماه جولای (اوایل ماه مرداد) منتشر خواهد شد. البته زمان دقیق انتشار این بروزرسانی پس از دریافت مجوزهای لازم از دو شرکت سونی و مایکروسافت اعلام خواهد شد.

Torbjorn در بازی Overwatch شخصیتی است که برروی کارهای دفاعی تمرکز دارد. توپ‌خانه‌ی او دارای یک اسلحه‌ی بادی و یک چکش است. او همچنین می‌تواند برجک‌های روی تانک‌ها را ارتقا بدهد که قدرت بسیار بالایی دارد اما بزودی این قدرت کاهش پیدا خواهد کرد.

بازی Overwatch در روز ۴ خرداد برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی توسط استودیو خوش‌نام بلیزارد منتشر شد که با نمره‌های مثبت منتقدان قرار گرفت. زومجی بازی Overwatch را مورد بررسی قرار داده است که نمره شاهکار ۱۰ را کسب کرده است. در نتیجه‌گیری زومجی درباره بازی Overwatch آمده است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول‌شخص چندنفره فراهم می‌کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده