// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۱

لینک همیشه قهرمان اصلی بازی های Zelda باقی می ماند

به دنبال صحبت‌هایی پیرامون قرار گرفتن پرینسس زلدا به عنوان شخصیت اصلی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، شیگرو میاموتو از عدم تغییر قهرمان اصلی مجموعه بازی‌های Zelda خبر داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو در اوایل ماه جاری میلادی در جریان E3 2016 از تصمیم این کمپانی مبنی بر قرار دادن پرینسس زلدا به عنوان شخصیت اصلی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خبر داده بود، ایده‌ای که اکنون با توجه به گزارش منتشر شده در ادامه رد شده است. شیگرو میاموتو، خالق مجموعه زلدا در سخنانی در رابطه با خط اصلی بازی‌های زلدا گفت :

لینک قهرمان [بازی] است و تغییر نخواهد کرد.

با این حال، او در ادامه درهایی را برای یک بازی فرعی و احتمالی Zelda جهت استفاده از شخصیت مونث باز گذاشت. سخنان تازه میاموتو در جریان پرسش و پاسخی به زبان فرانسوی در وب‌سایت گیم‌کالت مطرح شد که در ادامه می‌توانید پاسخ خالق زلدا را مطالعه کنید.

گیم کالت:

ما به صورت منظم در سال‌های متمادی در رابطه با احتمال حضور یک شخصیت مونث در بازی Zelda صحبت کرده‌ایم. با توجه به نقش مهم او در طول داستان و نام مجموعه، آیا ما می‌توانیم انتظار دیدن یک بازی در آینده را داشته باشیم که زلدا به عنوان قهرمان اصلی آن باشد؟ اگر شخصیت تینگل توانسته در دو بازی برروی DS بدرخشد، مطمئنا این امکان برای انجام این کار وجود دارد، درسته؟

میاموتو:‌

ما به روشنی با گروه در رابطه با ساخت یک بازی در مورد شیخ صحبت کرده‌ایم، بنابراین نمی‌توانم بگویم که دیدن یک بازی جدید از این نوع غیر ممکن است؛ اما در بازی‌های کلاسیک مجموعه، لینک قهرمان بوده و تغییر نخواهد کرد. برای الباقی، شما باید صبور باشید و ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.

در نمایشگاه E3، ایجی اونوما، تهیه‌کننده زلدا، در رابطه با دلایل قابل بازی نبودن پرینسس زلدا در Breath of the Wild گفت:

اگر پرینسس زلدا را به عنوان شخصیت اصلی بازی و به عنوان شخصی که مبارزه می‌کند قرار دهیم، پس لینک چه کاری را باید انجام دهد؟ با در نظر گرفتن این و همچنین ایده تعادل در سه‌زور (Triforce)، ما فکر کردیم که بهتر است به آرایش [اصلی] برگردیم.

سه‌زور یا همان Triforce، یک مثلث طلایی ساخته نینتندو در جهان افسانه‌ای زلدا است که قوی‌ترین و برترین قدرت مقدس بازی به نمایندگی از الهه طلایی  در عالم هایورل محسوب می‌شود.

Breath of the Wild جهت عرضه در سال ۲۰۱۷ برای Wii U و NX برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده