نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

رابط کاربری جدیدی در Battlefield 4 ،Battlefield 1 و Hardline به کار گرفته می‌شود

استودیو دایس (EA Dice) می‌خواهد رابط‌کاربری جدیدی را در بازی Battlefield 1 به کار بگیرد. این رابط که ظاهراً نسبت به نمونه‌ی قبلی مفهوم‌تر و متمرکزتر خواهد بود، قرار است به بازی‌های Battlefield 4 و Battlefield Hardline هم اضافه شود. با زومجی همراه باشید.

استودیو دایس در وب‌سایت بتلفیلد اعلام کرد که سرگرم کار بر روی یک رابط‌کاربری جدید برای این سری بازی‌ها است. این رابط که قرار است در مقایسه با موارد پیشین «مفهوم‌تر» و «متمرکزتر» باشد، با این هدف توسعه داده می‌شود که بتواند «تجربه‌ی هم‌بازی شدن با دوستان» را بهبود ببخشد و «محتوای مناسب» را در «کانون توجه بازیکن» قرار دهد.

رابط‌کاربری جدید قرار است علاوه بر Battlefield 1 به بازی‌های Battlefield Hardline و Battlefield 4 هم راه پیدا کند. دایس در این‌باره نوشته است:

اکنون (پس از عرضه شدن رابط جدید) شما قادر خواهید بود تا پیش از آغاز [هر دور] بازی، جوخه‌ی [موردنظرتان] را تشکیل دهید. اینکه بتوانید همراه با دوستان‌تان وارد بازی شوید، تجربه‌ی بسیار دلپذیرتری را برای شما فراهم می‌کند؛ ضمن اینکه به سهم خودش به شما اطمینان می‌دهد که به محض ورودتان به بازی، به دوستان‌تان دسترسی خواهید داشت.

قرار است همراه مورد مذکور، تغییرات دیگری هم به نسخه‌های اخیر بتلفیلد اضافه شوند. بخش «پیشنهادات» یکی از این موارد است که به بازیکنان امکان می‌دهد حالت‌ها و نقشه‌های موردنظرشان را به یکدیگر پیشنهاد کنند.

رابط‌کاربری بروزشده هم‌اکنون در قالب طرح آزمایشی در دسترس شمار محدودی از بازیکنان Battlefield 4 قرار گرفته است؛ البته دایس طی ماه‌های آینده، هم‌زمان با فراهم شدن فرصت‌های آزمایشی بعدی، اطلاعیه‌هایی را در این‌باره منتشر خواهد کرد.

استودیو دایس ضمناً به این موضوع هم اشاره کرد که پس از انتشار بروزرسانی مذکور برای هر سه بازی، دارندگان Battlefield 4 ،Battlefield 1 و Hardline می‌توانند به‌سرعت بین این بازی‌ها جابه‌جا شوند. این استودیو در این‌باره نوشت:

پس از آنکه [رابط جدید] برای هر سه بازی عرضه شد، شما خواهید توانست که به‌سادگی بین این بازی‌ها جابه‌جا شوید؛ البته به‌شرطی که آن‌ها را [بر روی سیستم‌تان] داشته باشید. می‌خواهید از خیابان کوئنتین اِسکار در بتلفیلد 1 به آسمان‌خراش‌های شانگهای در بتلفیلد 4 بروید؟ [با رابط‌کاربری مذکور] این کار از همیشه آسان‌تر خواهد بود.

بازی Battlefield 1 قرار است در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهرماه) به‌طور رسمی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. در این میان، مشترکین سرویس EA Access کمپانی الکترونیک آرتز می‌توانند بازی را چند روز زودتر بر روی ایکس‌باکس وان تجربه کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده