نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۲

تصاویر جدیدی از فیلم Rogue One مجموعه جنگ ستارگان منتشر شد

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در ادامه انتشار اطلاعات و تصاویر فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) در شماره جدید مجله خود، تصاویر جدیدی منتشر کرده است، که در این تصاویر نمای جدیدی از دو دث استروپر و یک گروه استورم تروپر را می‌توانیم مشاهده می‌کنیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در طی هفته‌ای که گذشت، حضور شخصیت دارت ویدر در فیلم Rogue One: A Star Wars Story تایید شد و سپس سازندگان این فیلم از حضور صداپیشه اصلی شخصیت در این فیلم خبر دادند. در ادامه این اطلاعات و تصاویر، وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story را منتشر کرده است که یکی از این تصاویر بیش از بقیه تصاویر جلب توجه کرده است، یک دث استروپر که به نظر می‌رسد یک اسباب بازی استورم تروپر در دست خود گرفته است را در این تصویر مشاهده ‌می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

1

آنتونی برزینکان، نویسنده وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، در ارتباط با تصویر این دث استروپر می‌نویسد:

سازندگان فیلم نمی‌خواستند توضیح بدهند که دقیقا چه اتفاقی اینجا درحال رخ دادن است، اما آنها تایید کردند که این یک عروسک استورم تروپر و یک نسخه کهکشانی از یک سرباز اسباب بازی است و آن اهمیت ویژه‌ای در داستان خواهد داشت.

همچنین در تصاویر دیگر شاهد یک گروه استورم تروپر هستیم که در یک سیاره بدون نام حضور دارند. در این مکان قرار است یک نبرد کلیدی و مهم رخ دهد. گرت ادواردز، کارگردان این فیلم، در مورد این تصویر می‌گوید:

این نوع از تصاویر در جنوب اقیانوس آرام فیلمبرداری شده‌اند که شبیه به بهشت استوایی است و ناخودگاه منجر به یادآوری برخی از تصاویر جنگ جهانی دوم می‌شود.

8

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.  شما در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این از جمله تصاویر شخصیت‌های این فیلم همچون  فلیسیتی جونز در نقش جین ارسو، دانی ین در نقش Chirrut Imwe، جیانگ ون در نقش Baze Malbus و تصاویر بیشتر را مشاهده کنید:

2 3 4 5 6 79

a b c d e f g

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده