نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۸

فصل دوم سریال Vinyl لغو شد

به تازگی اخباری منتشر شده که حکایت از عدم ساخت فصل دوم سریال «واینل» (Vinyl) دارد. این سریال در ماه فوریه توسط شبکه اچ‌بی‌او برای فصل دوم تمدید شد اما امروز خبر لغو شدن آن به گوش می‌رسد. با زومجی همراه باشید.

به گزارش هالیوود ریپورتر امروز اعلام شد به وجود اینکه سریال «واینل» یک فصل دیگر تمدید شده، شبکه HBO این سریال را لغو کرده است. این شبکه در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

پس از مشورت‌های فراوان تصمیم گرفتیم «واینل» را برای فصل دوم ادامه ندهیم. این تصمیم برای ما آسان نبود. ما برای تیم خلاق سازنده سریال و زحمات آن‌ها احترام زیادی قائل هستیم.

ترنس وینتر، سازنده سریال «واینل»، در ماه آوریل به دلیل تفاوت خلاقیت‌ها از اچ‌بی‌او جدا شد. در آن زمان گفته شد قرار است اسکات زد برنس وظیفه ساخت سریال را بر عهده بگیرد و مکس بارن استاین نیز در نقش تهیه کننده اجرایی فعالیت کند.

«واینل» در ابتدا توسط مارتین اسکورسیزی، میک جگر و ترنس وینتر ساخته شد و دنیای موسیقی را از چشمان ریچی فینسترا، مردی که در تلاش برای نجات خود و کمپانی‌اش است، نشان می‌داد.

این اولین باری نیست که HBO یک سریال را پس از تمدید کردن، لغو می‌کند. HBO همچنین سریال «حاشیه» (The Brink) را در سال ۲۰۱۵ پس از تمدید کردن، لغو کرد.

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده