// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۶

۶ تایتان با مهارت های ویژه و بتای چندنفره برای بازی Titanfall 2 تایید شد [E3 2016]

تنها ساعاتی قبل ریسپاون اینترتینمنت ویدیویی زیبا را از کمپین تک‌نفره بازی Titan fall 2 منتشر کرد. اکنون اطلاعات جدیدی در رابطه ۶ تایتان با ویژگی‌های مخصوص به خود و بتای چندنفره بازی رسما تائید شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

با انتشار تازه‌ترین ویدیوی از بازی تایتان‌فال ۲ (Titanfall 2) اکنون رسما از برخی ویژگی‌های ارائه شده در بخش تک‌نفره بازی و همچنین انتشار Titnalfall 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خبر داریم.

اکنون اما جزئیات تازه‌ای از این بازی اول شخصی اکشن  منتشر شده است که باعث هیجان و همچنین انتظار هرچه بیشتر ما می‌شود. طبق تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده بازی Titanfall 2 در مجموع دارای ۶ تایتان با ویژگی‌های منحصر به فرد خواهد بود. علاوه بر این اکنون طبق اطلاعات فاش شده می‌دانیم که استودیو ریسپاون اینترنتینمت احتمالا ویدیوی گیم‌پلی تازه‌ای را نیز برای حالت چند‌نفره در جریان رویداد EA Play پخش خواهد کرد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده