نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

اولین تصاویر و اطلاعات از بازی Batman استودیو تل تیل منتشر شد [E3 2016]

بازی Batman جدیدترین ساخته‌ی استودیوی تل تیل گیمز (Telltale Games) تا به الان  در سکوت خبری به سر می‌برد اما حالا این استودیو یک روز پیش از E3 2016، تصاویر و اطلاعات زیادی از این سری جدید منتشر کرده است. با زومجی همراه باشید.

استودیوی تل تیل در تصاویری که از بازی Batman منتشر کرده سبکی را معرفی می‌کند که از آن به عنوان «کمیک بوک زنده» یاد کرده است.  تصاویر منتشر شده از این بازی امارت وین، بتموبیل و بروس وین را در لباس عادی و لباس بتمن نشان می‌دهند و البته چشممان به جمال کت‌وومن هم روشن شده است. تصاویر بروس وین در لباس شخصی و بتمن در لباس شنل‌دار خود، در راستای هدف تل تیل برای تمرکز روی هر دو جنبه‌ی زندگی این ابرقهرمان است. تصمیمات گیمر در طول بازی برخوردهای بروس با افراد مختلف در طول روز را مشخص می‌کنند و همچنین تأثیر مستقیمی روی نوع خلاف‌کاران در شب دارند.

batman-telltale5

در کنار انتشار این تصاویر، نام صداپیشگان بازی هم مشخص شد. تروی بیکر (The Last of Us) در نقش بتمن، لارا بِیلی (Uncharted 4) در نقش سلینا کایل، تراوس ویلینگهَم (Ratchet & Clank) در نقش هاروی دنت، ارین ایوِت (Oxenfree) در نقش ویکی وِیل، اِن رایتل (Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots) در نقش آلفرد پنیوورث، مورفی گایر (Red Dead Redemption) در نقش جیم گوردن و ریچارد مک‌ناگل (Uncharted 4) در نقش کارماین فالکون در بازی حضور دارند.

کیون برنر مؤسس و مدیرعامل تل تیل در مورد بازی Batman گفت:

ما در تل تیل به سختی مشغول کار بر روی خلق نسخه‌ای جدید از داستان نمادین بتمن بوده‌ایم که بازیکن را به همان اندازه که پشت نقاب بتمن قرار می‌دهد، او را در لباس بروس بنر میلیاردر نیز ببرد و همچنین تصمیم بگیرد که چگونه یک داستان پیچیده را پیش ببرد که سرشار از اتفاقات، جرم و جنایت، فساد و تبهکارانی است که در گوشه‌ و کنار گاتهام پرسه می‌زنند.

زندگی پیچیده و افکار مشوش بروس وین تبدیل به دستمایه‌ی پررنگی برای تجربه‌ی نقش‌آفرینی به سبک خاص تل تیل شده و ما بسیار هیجان‌زنده‌ایم تا این سری را در تابستان برای گیمرهای سراسر دنیا عرضه کنیم.

بازی Batman تل تیل که توسط موتور بازیسازی ارتقای یافته‌ی آن‌ها ساخته می‌شود، در تابستان امسال منتشر خواهد شد و فصل سوم بازی The Walking Dead نیز پاییز عرضه می‌شود. حوالی بامداد فردا سومین فصل The Walking Dead رونمایی می‌شود و در طول نمایشگاه E3 نیز حتماً تریلری از Batman منتشر خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده