نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۵

پوشش همزمان ویدیویی کنفرانس‌های E3 2016 زومجی با همکاری آپارات

کم‌کم در حال رسیدن به آغاز بزرگ‌ترین رویداد بازی‌های ویدیویی یعنی E3 2016 هستیم. زومجی با همکاری آپارات قصد دارد تا به صورت ویدیویی و همزمان به پوشش کنفرانس‌های خبری این نمایشگاه بپردازد. برای جزییات بیشتر درباره پوشش زومجی از E3 2016 همراه ما باشید.

نمایشگاه E3 2016 تا چند ساعت دیگر با کنفرانس خبری الکترونیک آرتز که EA Play نامیده می‌شود، شروع خواهد شد تا به روزهای داغ و پرهیجان بازی‌های ویدیویی برسیم.

زومجی برای اولین بار در ایران قصد دارد با همکاری آپارات به پوشش زنده و تصویری کنفرانس‌های خبری این نمایشگاه بپردازد. این موضوع بدین معنا است که شما می‌توانید کنفرانس‌های E3 2016 را به همراه مجری‌های زومجی به صورت تصویری و زنده و از طریق سرویس ویدیویی آپارات تماشا کنید.

ما در زومجی با همکاری آپارات، چند روزی است که به صورت مداوم در حال تلاش برای انجام این امر، آماده کردن مقدمات و پوشش تصویری همزمان کنفرانس‌های این نمایشگاه هستیم و اگر همه چیز خوب پیش برود، ۳۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه یعنی تا چند ساعت دیگر می‌توانید شاهد این پوشش تصویری از کنفرانس EA Play باشید.

ما قصد داریم تا همه کنفرانس‌های خبری نمایشگاه E3 2016 را به همین ترتیب پوشش دهیم تا شما بتوانید این رویدادها را به صورت همزمان تماشا کنید. از آنجایی که کار تصویری به صورت زنده مشکلات و سختی‌های خاص خود را دارد، ممکن است کار ارسال و دریافت تصویر به درستی صورت نگیرد. ما در تلاش هستیم تا همه موانع را از پیش رو برداشته و آماده پوشش زنده از اولین کنفرانس این نمایشگاه شویم.

در صورت قطع و وصل احتمالی تصویر ارسالی، لطفا صفحه تماشای پوشش زنده را رفرش کنید تا بتوانید دوباره به تماشای کنفرانس و پوشش همزمان بپردازید. 

کنفرانس‌های خبری E3 2016 به همراه ساعت برگزاری آن‌ها به وقت تهران:

  • دوشنبه ساعت ۰۰:۳۰ - کنفرانس الکترونیک آرتز
  • دوشنبه  ساعت ۶:۳۰ - صبح کنفرانس بتسدا
  • دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ - کنفرانس مایکروسافت
  • دوشنبه ساعت ۲۳:۰۰ - پیسی گیمینگ
  • سه‌شنبه ساعت ۰۰:۳۰ - کنفرانس یوبیسافت
  • سه‌شنبه ساعت ۵:۳۰ - صبح سونی
  • سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ - نینتندو

اگر مشکلی در پخش زنده پوشش تصویری کنفرانس‌های E3 2016 پیش بیاید، شما می‌توانید مانند روال گذشته زومجی، پوشش متنی زنده را دنبال کرده و از اخبار و حواشی این رویدادها مطلع شوید. تیم تحریریه زومجی هم مانند همیشه اخبار این نمایشگاه را صریح، دقیق و سریع و به صورت ۲۴ ساعته پوشش خواهند داد.

ما ۱۵ دقیقه قبل از هر کنفرانس کار پخش زنده را آغاز کرده و تا پایان کنفرانس همراه شما خواهیم بود. مثل همیشه با زومجی همراه باشید و امیدواریم در کنار هم E3 خوبی داشته باشیم.

E3_Banner_Zoomg


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده