نویسنده: مرتضی تقوی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۶

تماشا کنید: تریلر بازی Gran Turismo Sport برای نمایشگاه E3 2016

سونی ساعاتی پیش در آستانه‌ی نمایشگاه E3 2016 تریلری جدید و نسبتا طولانی را از بازی ریسینگ مورد انتظار انحصاری کنسولش یعنی Gran Turismo Sport منتشر کرد که گیم‌پلی بسیار زیبا، شخصی‌سازی و سایر ویژگی‌های بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

در آستانه‌ی بزرگترین نمایشگاه بازی‌های ویدئویی یعنی E3 2016 قرار داریم و هر روز شرکت‌های مختلف تریلر‌ها و تیزر‌هایی از بازی‌های جدیدشان منتشر می‌کنند تا حسابی تنور این نمایشگاه داغ‌تر شود. شرکت سونی هم به تازگی تریلری جدید را از بازی سبک ریسینگ مورد انتظار خودش یعنی Gran Turismo Sport منتشر کرده است.

بازی Gran Turismo Sport سیزدهمین نسخه از مجموعه بازی‌های Gran Turismo محسوب می‌شود که سال گذشته در جریان نمایشگاه هفته‌ی بازی‌های پاریس معرفی شد. از آنجایی که در نام Gran Turismo Sport عدد وجود ندارد، این بازی یک نسخه‌ی مستقل و جدا در این سری محسوب می‌شود، اما شاید برای برخی از طرفداران، این بازی چندان هم در حد یک نسخه‌ی کاملا جدید نباشد.

بازی Gran Turismo Sportدر این ویدئوی بسیار زیبا که بیش از ۴ دقیقه است ما ابتدا نماهای کوتاهی از ماشین‌هایی که در حال رقابت هستند و محیط‌های مختلفی از بازی را به همراه یک موزیک زیبا می‌بینیم. این تریلر در ادامه ویژگی‌های این نسخه را معرفی می‌کند که از جمله ی آن‌ها می‌توان به بخش شبکه‌ی اجتماعی بازی اشاره کرد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌تان را در شبکه‌ی اجتماعی Gran Turismo با دیگران به اشتراک بگذارید، دوستانتان را اضافه کنید، در مورد تصاویری که آن‌ها از بازیشان گرفته‌اند نظر بدهید و ...

همچنین در این ویدئو سطح شخصی‌سازی‌ای که از این بازی باید انتظار داشته باشیم به نمایش گذاشته شده است. در ویدئو شاهد ماشین‌های مختلفی از نیسان جی‌تی‌آر گرفته تا فولکس واگن Golf VII GTI و مرسدس بنز AMG هستیم که از لحاظ ظاهری تغییراتی مثل رنگ، شماره و طرح‌های مختلف رویشان اعمال می‌شود. در ادامه نیز تصاویری از بخش جذاب Gran Turismo Sport Live مشاهده می‌کنیم.

سپس به معرفی بخش عکسبرداری بازی به نام Photo Scapes می‌رسیم. این بخش یک قابلیت Photo Mode ساده نیست که در آن تنها بتوانید از بازی‌تان اسکرین‌شات تهیه کنید؛ بلکه Photo Scapes به شما اجازه می‌دهد تا ماشین مورد نظرتان را در محیط‌های مختلف قرار دهید و انواع فیلترها را بر روی تصویر اعمال کنید تا عکسی جذاب و زیبا داشته باشید.

در ادامه می‌توانید تریلر زیبای بازی Gran Turismo Sport را در آستانه‌ی نمایشگاه E3 2016 با یک موزیک زیبا تماشا کنید:

|

بازی Gran Turismo Sport که توسط استودیو پلی‌فونی دیجیتال مراحل ساخت را طی می‌کند، قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود. با وجود اینکه قرار بود پیش از این یک نسخه‌ی بتا از Sport منتشر شود اما این نسخه لغو شد. پیش از این در خبرها داشتیم که این بازی از نرخ ۶۰ فریم و افکت‌های تخریب و آب‌و‌هوا پشتیبانی خواهد کرد، اما نورپردازی و آب‌و‌هوای آن پویا نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله‌ی «همه‌ی آنچه درباره Gran Turismo Sport می‌دانیم» را بخوانید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده