نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۵

تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومجی از مسابقه اورکلاکینگ در کامپیوتکس 2016

در ادامه‌ی گزارش‌های اختصاصی زومجی از کامپیوتکس 2016، به مسابقه اورکلاکینگ World Tour 2016 می‌رسیم که در آن علاقه‌مندان سخت‌افزار جدیدترین پردازنده‌های اینتل را اورکلاک می‌کنند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با این گزارش همراه زومجی باشید.

در کنار همه‌ی محصولاتی که در کامپیوتکس 2016 معرفی شدند و همه‌ی شرکت‌هایی که آخرین دستاوردهای خود را به این نمایشگاه آوردند، مسابقات اورکلاکینگ World Tour 2016 در سطح آسیا برگزار شد که تیم اعزامی زومجی در طول حضور خود در این نمایشگاه، ضمن بازدید از روند کار اورکلاک از این مسابقه گزارشی نیز تهیه کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید.

در زمان تهیه‌ی گزارش، دو تیم در مرحله‌ی نیمه‌نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دادند که رقابت بسیار نزدیکی هم باهم داشتند. تیم‌های حاضر در World Tour 2016، روی جدیدترین پردازنده‌های ده هسته‌ای Core i7 6950X اینتل کار می‌کنند و در این مرحله باید این پردازنده‌ها را تا فرکانس ۵/۱ گیگاهرتز اورکلاک کنند. این اولین بار در جهان است که پردازنده‌های ۶۹۵۰ اینتل در چنین سطحی اورکلاک می‌شود. روند کار شرکت‌کنندگان در این مسابقه قطعاً برای دوست‌داران سخت‌افزار رایانه‌های شخصی بسیار جالب توجه خواهد بود بنابراین بدون وقفه‌ی بیشتر شما را به تماشای گزارش اختصاصی زومجی از این مسابقات دعوت می‌کنیم:

|

تهیه شده در زومجی

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده