نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱

بازی Gran Turismo Sport نسخه بتا نخواهد داشت

پس از تایید تاریخ انتشار بازی Gran Turismo Sport، طرفداران این مجموعه منتظر اعلام تاریخ انتشار نسخه بتا بازی بودند که سازندگان اعلام کرد خبری از نسخه بتا نخواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه Gran Turismo،  اعلام کرد که بتا بازی Gran Turismo Sport لغو شده است. یامائوچی در مصاحبه با ویدئوگیمر گفت که آماده کردن یک نسخه بتا دقیقا شبیه به آماده کردن یک بازی کامل و فرایندی بسیار زمان‌بر است. در نتیجه استودیو پالیفانی دیجیتال (Polyphony Digital) تصمیم گرفته است بتا بازی را کنار گذاشته و بر روی توسعه بازی کامل برای عرضه در سال جاری تمرکز کند. او در ادامه گفت:

این چیزی است که من بابت آن بسیار بسیار متاسفم، برای آماده کردن یک نسخه بتا باید کد‌هایی آماده کنیم که دقیقا به اندازه نوشتن کد‌های بازی اصلی زمان‌بر است. با توجه به تاریخ انتشاری که اعلام کردیم، ما تصمیم گرفتیم که زمان کافی برای ساخت هر دو نسخه را نداریم و حذف نسخه بتا موجب ۳ ماه صرفه‌جویی در وقت ما خواهد شد.

پس به استناد صحبت‌های سازنده بازی، هیچ نسخه آزمایشی برای این بازی منتشر نخواهد شد. بازی Gran Turismo Sport در اکتبر معرفی و در آن زمان اعلام شد که نسخه بتا برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۶ برنامه ریزی شده است.

اخیرا و در جریان رویدادی در لندن، تاریخ انتشار بازی  Gran Turismo Sport اعلام شد که بر اساس آن بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) در کشور‌های ژاپن، آمریکا و دیگر کشور‌های آسیایی عرضه خواهد شد و ۲۸ آبان هم شاهد انتشار آن در انگلستان به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده