نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

تعداد بازیکنان Destiny به بیش از ۳۰ میلیون نفر رسید

شرکت اکتیویژن امروز اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Destiny از مرز ۳۰ میلیون کاربر ثبت شده گذر کرده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز شرکت اکتیویژن گزارش مالی سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ خود را منتشر کرد. در این گزارش، اکتیویژن اعلام کرده است که تعداد بازیکنان ثبت شده در بازی شوتر آنلاین Destiny، بیش از ۳۰ میلیون نفر است. شرکت اکتیويژن در آخرین گزارش مالی خود که در ماه نوامبر سال گذشته منتشر شد، تعداد ۲۵ میلیون کاربر را برای بازی Destiny اعلام کرده بود؛ این گزارش بعد از عرضه شدن آخرین محتوای قابل دانلود بازی Destiny با نام The Taken King ارائه شد. اکتیویژن در گزارش خود به محتوای قابل دانلود بعدی بازی Destiny برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز اشاره کرده است که امسال عرضه خواهد شد.

بازی Destiny یکی از معروف‌ترین بازی‌های شوتر اول‌شخص روی کنسول‌های بازی است که بیشتر تمرکز آن برروی همکاری بین بازیکنان است. همچنین شرکت اکتیویژن بزرگترین ناشر بازی‌های رایانه‌ای برروی کنسول‌های بازی است که ارزش مالی این شرکت به ۹۹ میلیارد دلار در جهان می‌رسد.

استودیو بانجی در تلاش است که با ارائه محتویات جدید، بازی Destiny را بروز نگه دارد. زمانی که بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، بازیکنان با اثری خشک و بی‌روحی روبه‌رو شدند، اما بانجی با انتشار چند محتوای قابل دانلود، ضعف‌های بخش داستانی بازی را تا حدودی رفع کرد. استودیو بانجی همچنین آپدیت جدیدی را برای بازی Destiny اوایل ماه  اردیبهشت منتشر کرد که حاوی ابزارها و چالش‌های جدید برای بازیکنان است.

منبع: VentureBeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده