نویسنده: میثم سبحانی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵

کاپیتان مارول احتمالا در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهد داشت

کمپانی مارول دائما در حال وارد کردن شخصیت‌های بیشتری از دنیای کمیک‌های خود به جهان سینمایی‌اش است و در ادامه این مسیر قصد دارد که به زودی فیلم کاپیتان مارول را نیز بسازد، اما قبل از اکران این فیلم، «کاپیتان مارول» در دنباله بعدی Avengers حضور می‌یابد. با زومجی همراه باشید.

شخصیت کمیک «کارول دنورز» که سال ۲۰۱۹ فیلم مستقل خود با عنوان کاپیتان مارول را در سینماها خواهد داشت، بر اساس شایعات جدید، قطعا در فیلم Avengers: Infinity War نیز که در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود، حضور خواهد یافت. طبق ادعای وب‌سایت Heroic Hollywood بازیگر ایفاکننده نقش کارول دنورز، نوامبر امسال، درست در زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Avengers: Infinity War در آتلانتا، سر صحنه حاضر خواهد شد.

این شایعه بعد از بیانیه کوین فیگ، رئیس استودیوهای مارول، قوت گرفت. فیگ در بیانیه خود اعلام کرد که لیست عوامل ساخت فیلم کاپیتان مارول، قبل از پایان فصل تابستان اعلام خواهد شد. فیگ همچنین تایید کرد که فیلم بر روی کارول دنورز و داستان تبدیل شدنش به کاپیتان مارول تمرکز دارد.

در همین حال، قسمت اول فیلم Avengers: Infinity War برای اکران در ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود این فیلم بیشترین حضور ابرقهرمانان را در بین تمامی فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده تا به امروز داشته باشد، به طوری که بیشتر از ۶۷ کاراکتر دنیای مارول در این فیلم حضور دارند.

جو و آنتونی روسو این فیلم را کارگردانی خواهند کرد و جان فاوریو، کارگردان «مرد آهنی 2» تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

نظر شما درباره حضور کاپیتان مارول در فیلم Avengers: Infinity War چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده