نویسنده: محسن بیگی نیا
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۳

خالق Assassin's Creed حقوق بازی 1666 Amsterdam را از یوبی سافت پس گرفت

سرانجام دعوای حقوقی یوبی‌سافت و پتریس دِسلِتس، بنیان گذار پِنَش دیجیتال گیمز و خالق Assassin's Creed، با واگذاری حقوق بازی 1666 Amsterdam به دِسِلِتس تمام شد. با زومجی همراه باشید.

پتریس دِسِلِتس، دعوای حقوقی خود با یوبی‌سافت را حل و فصل کرده و حق مالکیت کامل پروژه‌ی 1666 Amsterdam را از آن خود کرد. بر اساس یک اعلان رسمی از طرف استودیوی Panache Digital Games، دِسِلِتس در حال صرف نظر کردن از انجام اقدامات قانونی علیه  شرکت است و در عوض حقوق مربوط به بازی Amsterdam 1666 را دریافت خواهد کرد که کنترل کامل تجاری و خلاقانه را روی این پروژه که در سال ۲۰۱۴ توسط یوبی‌سافت به حالت تعلیق درآمده بود، به وی خواهد داد. یانیس مالات، مدیر عامل یوبی‌سافت مونترئال و تورنتو، گفت:

با کنار گذاشتن اختلافات گذشته‌‌ی خود، پاتریس و من بیش از هر چیزی به خلق بازی‌های ویدیویی و تحول این رسانه سرگرمی علاقمند هستیم.

دِسِلِتس، نیز در خصوص این وضعیت جدید صحبت کرده و گفته است:

خوشحال هستم که من و یوبی‌سافت قادر بودیم به توافقی برسیم که به من اجازه خواهد داد حقوق مربوط به پروژه‌ی 1666 Amsterdam را در اختیار بگیرم. اکنون من خودم را کاملاً وقف توسعه‌ی Ancestors: The Humankind Odyssey، بازی بعدی خودم با استودیوی پِنَش دیجیتال گیمز خواهم کرد.

Ancestors: The Humankind Odyssey یک بازی با زاویه‌ی دوربین سوم شخص و سبک جهان باز است که شما در نقش یک انسان اولیه قرار خواهد داد و به تدریج روند تغییر و تحول نسل بشر را به شما نشان خواهد داد. این بازی که قرار است به صورت اپیزودی عرضه شود، به گفته‌ی سازنده‌اش قرار است کیفیتی برابر با بازی‌های بزرگ (AAA) داشته باشد و تجربه‌ای ۲۵ ساعته را ارائه خواهد داد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده