نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

شایعه: بازی Zelda Wii U برای کنسول Nintendo NX هم عرضه می‌شود

بنا بر شایعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید بازی Zelda علاوه بر Wii U برای کنسول Nintendo NX هم منتشر می‌شود؛ ضمن اینکه امکان انتخاب جنسیت شخصیت اصلی در این بازی وجود خواهد داشت. برای اطلاع از جزییات خبر همراه زومجی باشید.

امیلی راجرز، وبلاگ نویس، اخیراً ادعاهایی را درباره‌ی نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda مطرح کرده است. به گفته‌ی وی این بازی در کنار Wii U برای نینتندو ان‌ ایکس، کنسول بعدی نینتندو، هم عرضه می‌شود. نینتندو قبلاً چنین حرکتی را انجام داده و بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess را به‌طور همزمان برای کنسول‌های Wii و گیم کیوب منتشر کرده بود؛ بنابراین انجام چنین کاری از سوی کمپانی ژاپنی بعید به نظر نمی‌رسد.

شایعه‌ی دیگر از صداگذاری شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPC) در زلدای جدید حکایت دارد؛ هرچند «لینک»، شخصیت اصلی سری، همچنان در سکوت و بدون گفتن کلمه‌ای به ماجراجویی‌های‌اش ادامه خواهد داد. در این میان، ظاهراً امکان انتخاب جنسیت برای شخصیت اصلی بازی هم در زلدای Wii U وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست که این ویژگی چگونه در بازی گنجانده شده و با داستان آن جفت‌وجور شده است.

نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda قرار است در سال جاری میلادی برای کنسول Wii U منتشر شود. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی این بازی اعلام نشده است.

اخیرا در خبری دیگر درباره نینتندو NX داشتیم که این کنسول به رم DDR4 مجهز است و از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند.

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده