نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

با فیلم های نوروز ۹۵ شبکه سه سیما آشنا شوید

با نزدیک شدن به نوروز، صدا و سیما نیز اقدام به پخش فیلم‌های سینمایی معروف و محبوب دنیا می‌کند. امروز شبکه سه سیما، لیست فیلم‌هایی که قصد دارد در ایام تعطیلات سال نو برروی آنتن ببرد، منتشر کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

ایام تعطیلات نوروز، بهترین فرصت برای تماشای فیلم‌هایی است که در طول سال فرصت تماشای آنها را نداشتیم. شبکه سه سیما نیز در همین راستا قصد دارد از تاریخ پنج‌شنبه، ۲۷ اسفند تا ۱۳ فروردین ماه، هر روز در ساعت ۱۵، با یک فیلم سینمایی مهمان خانه‌های شما شود. امروز از لیست این فیلم‌های سینمایی رونمایی شد که در میان آنها فیلم‌هایی مانند اورست، دنیای ژوراسیک و دوندگان دیده می‌شود. با ما همراه باشید تا نگاهی گذرا به این فیلم‌ها داشته باشیم.

دنیای ژوراسیک

دنیای ژوراسیک - Jurassic World

فیلم سینمایی دنیای ژوراسیک، در حقیقت دنباله‌ای بر سه‌گانه پارک ژوراسیک که در فاصله بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ اکران شد، است. این فیلم توسط کالین ترورو کارگردانی شده و از بازیگران فیلم ‌می‌توان به کریس پرات و بریس دالاس اشاره کرد. فیلم داستان پارکی توریستی را روایت می‌کند که در آن دایناسورها زندگی می‌کنند اما یکی از دایناسورها از قفس خود فرار می‌کند و باعث به وجود آمدن اتفاقات غیر مترقبه‌ای می‌شود.

 

Everest (4)

اورست - Everest

فیلم اورست، که داستان واقعی تعدادی کوهنورد را روایت می‌کند که قصد دارند قله اورست را فتح کنند، محصول مشترک آمریکا، انگلستان و ایسلند است که در سال ۲۰۱۵ اکران شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به جیک جیلینگهال و جیسون کلارک اشاره کرد. داستان فیلم نیز، ماجرای صعود دو هیئت کوهنوردی در سال ۱۹۹۶ به قله اورست است که درگیر یک طوفان سهمگین می‌شوند.

 

تسخیر کوهستان ببر

تسخیر کوهستان ببر - The Taking of Tiger Mountain

این فیلم محصول سال ۲۰۱۴ کشور چین است و کارگردان آن، هارک تسو است. از بازیگران تسخیر کوهستان ببر می‌توان به هان یو ژانگ و کنی لین اشاره کرد. داستان فیلم در سال ۱۹۴۶ و یک سال پس از تسلیم ارتش ژاپن و زمانی که چین گرفتار جنگ داخلی شده است، روایت می‌شود. در این میان، دو گروه راهزن به غارت اموال مردم دست می‌زنند و وظیفه یک رهبر جوان ارتش ملی چین با نام مستعار ۲۰۳ است که این دو گروه را مهار کند.

 

دوندگان

دوندگان - Tracers

فیلم دوندگان به کارگردانی بن مایر، محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا است و داستان یک پیک دوچرخه‌ای را تعریف می‌کند که مبلغ زیادی به مافیای چینی بدهکار است و طی اتفاقاتی، وارد دار و دسته گروه سارق پارکور کاری می‌شود.

 

Furious-7

سریع و خشمگین ۷ - Fast and Furious 7

فیلم سریع و خشمگین ۷، جدیدترین فیلم از این مجموعه است که در حقیقت آخرین فیلم پل واکر فقید نیز به حساب می‌آید. فیلم در زمان اکرانش با فروش فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد. کارگردان خشمگین ۷، جیمز وان است و فیلم محصول مشترک آمریکا و ژاپن است. داستان فیلم نیز ادمه‌ای بر داستان قسمت ششم است و روایت انتقام شا از دومینیک را تعریف می‌کند.

 

بازگشت جبار

بازگشت جبار - Gabbar is Back

این فیلم که محصول سال ۲۰۱۵ هندوستان است، توسط رها کریشا جاگارلامودی کارگردانی شده است و از بازیگران آن می‌توان به اکشای کومار و شروطی حسن اشاره کرد. داستان فیلم نیز روایت ۱۰ مامور دولتی است که همزمان ربوده شده‌اند و همه آنها به غیر از یک نفر، آزاد می‌شوند. شخصی به نام جبار ادعا می‌کند که این ۱۰ نفر به دلیل فاسد بودن بیش از حد دزدیده شده‌اند و مسئولیت این کار را بر عهده می‌گیرد و می‌گوید تا ریشه‌کن شدن کامل فساد، به اقدامات خود ادامه خواهد داد.

 

خشن‌ترین سال

خشن‌ترین سال - A Most Violent Year

این فیلم که محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا است از بازیگرانی همچون توبی استفانز، اسکار ایساک و رافوس سی‌ول بهره می‌برد و کارگردان آن جی‌سی چاندور است. داستان فیلم درباره مرد جوانی است که یک شرکت نفتی دارد. او برای خرید یک زمین باید تا یک ماه آینده مقداری پول پرداخت کند که در این میان اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

 

بازرس کی

 بازرس کی: راز جزیره گمشده - Detective K: Secret of the Lost Island

این فیلم به کارگردانی کی سک یون محصول سال ۲۰۱۵ کره جنوبی و در ژانر کمدی است. داستان فیلم در سال ۱۷۹۵ جریان دارد و ماجرای بازرس کی را روایت می‌کند که قصد دارد اسناد ساخت نقره تقلبی را پیدا کند و آنها را از بین ببرد.

 

شمشیر اژدها

شمشیر اژدها - Dragon Blade

این فیلم محصول سال ۲۰۱۵ کشور چین و در ژانر رزمی است و هنرپیشگان معروفی مانند آدرین برودی، جان کیوساک و جکی چان در آن دیده می‌شوند. در زمان امپراطوری هان، گروهی مامور حفاظت از جاده ابریشم هستندو در این بین آنها با خیانت تعدادی از افرادشان، به کار اجباری گماشته می‌شوند و مجبور هستند که تلاش کنند که از این مخصمه رها شوند.

 

Bolgen

موج - Bolgen

این فیلم محصول سال ۲۰۱۵ نروژ است که روآر یوتاگ آن را کارگردانی کرده است. کریستوفر جونز، توماس پولارسن و آن دال تورپ در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. داستان فیلم نیز از این قرار است: یک زمین‌شناس نروژی، پیش‌بینی می‌کند که شهر در خطر موج‌های سهمگینی قرار دارد که می‌توانند شهر را به نابودی بکشانند و پیش‌بینی او صحیح از آب در می‌آید.

 

Hawaizaada

پرواز - Hawaizaada

فیلم هندی پرواز با بازی میتان چاکرا و کارگردانی دیبهو پوری محصول سال ۲۰۱۵ است. فیلم درباره جوانی است که در درس‌هایش موفق نیست و سال‌ها است که در یک مقطع مانده است. طی اتفاقاتی وی به اشتباه به جای یک هنرپیشه تئاتر مجبور به نقش‌آفرینی می‌شود و در این حین با دختری به نام ستاره آشنا می‌شود.

 

To-The-Fore

پیش به جلو - To the Fore

فیلم ورزشی پیش به جلو محصول سال ۲۰۱۵ هنگ کنگ است که داستان دو دوچرخه سوار حرفه‌ای را روایت می‌کنید که به دلیل بی‌پولی مجبور می‌شوند تیم خود را ترک کنند و اتفاقاتی بین این دو ورزشکار در باشگاه‌های جدیدشان از جمله محرومیت، مصدومیت و دوپینگ رخ می‌دهد.

 

Memories-of-the-Sword

خاطرات شمشیر - Memories of the Sword

این فیلم محصول سال ۲۰۱۵ کره جنوبی به کارگردانی هیونگ سیک پارک است. فیلم داستان دختر ۱۵ ساله‌ای را روایت می‌کند که در شهری در کره زندگی می‌کند که در شمشیرزنی بسیار ماهر است و با برنده شدن در یک مسابقه شمشیر بازی، نظر پادشاه را به خود جلب می‌کند که این موضوع باعث به خطر افتادن جان خانواده‌اش می‌شود.

 

Concussion

ضربه مغزی - Concussion

این فیلم داستان واقعی یک دکتر متخصص مغز و اعصاب است که در حال تحقیق درباره آثار مخرب ورزش فوتبال آمریکایی برروی مغز است و در این میان مشکلات بسیاری توسط باشگاه‌های فوتبال برای او ایجاد می‌شود. فیلم محصول سال ۲۰۱۵ ست که پیتر لندزمن آن را کارگردانی کرده است. نقش اصلی فیلم بر عهده ویل اسمیت است.

 

Gold

طلا - Gold

فیلم طلا، به کارگردانی توماس آرس‌لان ساخته شده و محصول مشترک سال ۲۰۱۳ آلمان و کانادا است. در این فیلم بازیگرانی چون نینا هس و مارکو مندیک بازی می‌کنند. داستان طلا در سال ۱۸۹۸، جایی که همه مردم در جست‌وجوی طلا هستند، می‌گذرد و ماجرای امیلی میر، یکی از این جویندگان را روایت می‌کند که به همراه هفت جوینده دیگر، برای یافتن طلا، تلاش می‌کنند.

 

Band-of-Robbers

گروه سارقین - Band of Robbers

گروه سارقین، محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا است و کارگردانان آن آرون و آدام نی هستند. در این فیلم بازیگرانی مانند کایل گالنر، آدام نی و متیو گری گابلر بازی می‌کنند. فیلم داستان یک پلیس جوان را روایت می‌کند که قصد سرقت از یک مغازه عتیقه فروشی را دارد اما در هنگام اجرای این نقشه، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.

 

Badge-of-Honor

شاهد قربانی - Badge of Honor

این فیلم محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا است و در آن منا سواری و جس برادفورد ایفای نقش کرده‌اند. فیلم داستان دو پلیس را روایت می‌کند که یکی از آنها به طور مخفیانه رهبری یک باند خلافکار را بر عهده دارد که این مسئله باعث به وجود آمدن اتفاقات عجیبی می‌شود.

 

Khat-Vizhe

خط ویژه

مصطفی کیایی،‌ کارگردان این فیلم ایرانی با بازی میترا حجار، مصطفی زمانی و هانیه توسلی است. فیلم داستان یک هکر کامپیوتر را تعریف می‌کند که به اشتباه ۱۰ میلیارد تومان وام بانکی را به اشتباه به حساب دو جوان واریز می‌کند که این کار باعث بروز اتفاقاتی می‌شود. فیلم محصول سال ۱۳۹۲ است.

 

Iran-Burger

ایران برگر

کارگردان این فیلم مسعود جعفری جوزانی است. ایران برگر که در ژانر کمدی و محصول سال ۱۳۹۳ است. از بازیگران فیلم می‌توان به سحر جعفری جوزانی، شهره لرستانی و محسن تنابنده اشاره کرد. ایران برگر داستان دو خان را تعریف می‌کند که بر سر انتخابات شوراها در حال رقابت با یکدیگر هستند و این مسئله باعث بروز اتفاقات جالبی می‌شود.

 

Last-Days-of-Esfand

روزهای آخر اسفند

این فیلم تلویزیونی توسط بهروز شعیبی کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن توسط طلا معتضدی نوشته شده است. این فیلم، مشکلات یک خانواده را روایت می‌کند که قصد دارند روابط خود را بهبود دهند.

 

Khoone-Pa

خونه پا

نویسنده و کارگردان این فیلم تلویزیونی، ایمان افشاریان است و خونه پا به تهیه‌کنندگی سعید مرادی ساخته شده است. مهدی فقیه، زهرا سعیدی و امیر غفارمنش از بازیگران فیلم هستند. فیلم داستان سرایدار خانه‌ای در شیراز را روایت می‌کند که قصد دارد به مسافرت برود. این مسافرت رفتن سرایدار، باعث به وجود آمدن مشکلات بامزه‌ای می‌شود.

 

تهیه شده در زومجی با استفاده از مقاله منتشر شده در سایت ایسنا

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده