نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰

تهیه‌کننده Zelda Wii U از غربی شدن این بازی می‌گوید

بازی The Legend of Zelda یا همان Zelda Wii U امسال به طور اختصاصی برای کنسول Wii U منتشر خواهد شد. به تازگی تهیه‌کننده این بازی اعلام کرده که Zelda Wii U طرفداران مجموعه را شگفت‌زده خواهد کرد. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

ایجی آئونوما، تهیه‌کننده Zelda Wii U می‌گوید که این بازی «واقعا سروشکل پیدا کرده است.» آئونوما در مصاحبه با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرد که بازی مراحل نهایی ساختش را طی‌ می‌کند و او اکنون همان احساسی را دارد که در پایان تولید Skyward Sword داشت. او همچنین ابراز امیدواری کرد که Zelda Wii U از نظر تاثیرگذاری مشابه بازی Ocarina of Time که در سال ۱۹۹۸ منتشر شد باشد. آئونوما گفت:

وقتی ما بازی Skyward Sword را برای کنسول Wii می‌ساختیم، در مراحل پایانی توسعه، من مسئول دیالو‌گ شخصیت‌ها و متون داخل بازی بودم و حالا هم درست مثل همان موقع است؛ من امروز هم روی متن کار می‌کردم. اما بازی واقعا سروشکل گرفته و همه چیز آسان‌تر شده است. این یعنی همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

آئونوما همچنین گفت که نینتندو قصد دارد با Zelda Wii U یک چیز جدید و شگفت‌انگیز ارائه کند؛ درست مانند بازی Ocarina of Time که یکی از موفق‌ترین بازی‌های این کمپانی و اولین بازی سه‌بعدی در مجموعه زلدا بود. آئونوما در ادامه به این موضوع اشاره کرد که حال و هوای بازی بیشتر غربی است تا ژاپنی و احتمالا این موضوع باعث شگفتی طرفداران مجموعه خواهد شد.

چندی پیش شایعه شده بود که بازی Zelda Wii U در تعطیلات پایان سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. جالب‌تر اینکه گفته می‌شود نسخه‌ای از این بازی به همراه کنسول بعدی نینتندو یعنی NX عرضه خواهد شد. البته هیچ کدام از این خبرها هنوز به تایید نرسیده‌اند و تاریخ دقیق انتشار بازی به صورت رسمی اعلام نشده است.

بازی جدید مجموعه The Legend of Zelda که هنوز نام قطعی برای آن انتخاب نشده، امسال (۲۰۱۶) برای Wii U منتشر خواهد شد. احتمالا نینتندو در مراسم E3 که در ماه ژوئن (خرداد-تیر ۱۳۹۵) برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره Zelda Wii U ارائه می‌کند.

نظر شما درباره صحبت‌های تهیه‌کننده بازی چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده