نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

باشگاه فوتبال ولفسبورگ، دو بازیکن فیفا را استخدام کرد!

باشگاه فوتبال ولفسبورگ آلمان، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های این کشور، به صورت رسمی دو بازیکن حرفه‌ای فیفا را استخدام کرد و با این کار وارد عرصه رقابت‌های ورزش‌های الکترونیک شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگر شما طرفدار ورزش فوتبال باشید (و حتی اگر نباشید!)‌، به احتمال بسیار زیاد نام باشگاه فوتبال ولفسبورگ را شنیده‌اید. این باشگاه در یک اقدام جالب، دو بازیکن حرفه‌ای فیفا را استخدام کرد و از این به بعد، این دو بازیکن، هنگام مسابقات eSports، لباس این باشگاه فوتبال را بر تن خواهند کرد.

دیوید بای‌دوی، یکی از این بازیکنان که انگلیسی است،‌ در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت بی‌بی‌سی داشت، در اینباره چنین گفت:

بازی کردن فیفا، کاری بود که من در خانه انجام می‌دادم و با دوستان نزدیکم رقابت می‌کردم و دوست داشتم که در بین آنها به بهترین تبدیل شوم. ناگهان من به عضویت یک باشگاه فوتبال در آمدم!

با این حال، ذکر این نکته لازم است که وی نیاز نیست که به شهر ولفسبورگ آلمان برود و او در حال حاضر عضوی از تیم فیفا این باشگاه است و مانند بازیکنان واقعی، وی مجبور نیست که به طور مداوم در حال سفر باشد:

در حال حاضر من فقط عضوی از تیم آنها هستم و اتفاق خیلی عجیبی نیفتاده است اما شاید پنج سال دیگر، به این روز طوری نگاه کنیم که باشگاه ولفسبورگ، یک کار نوآورانه کرده و باعث شده که تمام تیم‌های معروف فوتبال، یک تیم مخصوص ورزش‌های الکترونیکی برای فیفا داشته باشند. من به آینده این کار بسیار امیدوار هستم و فکر می‌کنم باشگاه‌های لیگ برتر انگلستان نیز در کمتر از یک سال، اقدام مشابهی انجام خواهند داد.

نظر شما درباره این اقدام باشگاه ولفسبورگ چیست؟ آیا شما فکر می‌کنید که باشگاه‌های بزرگ فوتبال به زودی بازیکنان حرفه‌ای استخدام خواهند کرد و ما باید علاوه بر مستطیل سبز، شاهد رقابت این تیم‌ها به صورت مجازی هم باشیم؟ نکته دیگری که قابل تامل است، این است که آیا این بازیکنان برای شرکت در مسابقات مجبور هستند که با تیمی بازی کنند که به عضویت آن در آمده‌اند؟ اگر اینطور باشد، باید امیدوار باشیم که هیچکس به عضویت تیم  فیفای باشگاه تانستال تاون در نیاید!

منبع: Kotaku


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده