سرانجام پس از مدتی تأخیر نسخه‌ی پی‌سی آخرین بازیِ Tomb Raider نیز منتشر شد.

با همین بهانه به سرعت در زومجی دست به کار شدیم تا چگونگی اجرای این بازی را در رزولوشن‌ و کارت‌های گرافیکی مختلف بررسی کرده و تنظیماتِ گرافیکی آن را مقایسه کنیم.

Rise Of the Tomb Raider یک بازی اکشن – ماجراجویی است که توسط Crystal Dynamics ساخته شده و Square Enix هم آن را منتشر کرده است. این بازی دنباله‌ای بر بازیِ Tomb Raider سال ۲۰۱۳ است که خود آن هم دومین بازسازی مجدد از این سری بوده است. کریستال داینامیکس یک استودیوی بازی‌سازی است که در سالِ ۱۳۷۱ شمسی (۱۹۹۲ میلادی) در سان فرانسیسکوی امریکا تأسیس شد. سپس شرکت Eidos Interactive در سال ۱۳۷۷ شمسی (۱۹۹۸ میلادی) آن را تصاحب کرد و پس از مالکیتِ خود Eidos توسط شرکتSquare Enix زیر مجموعه‌ای از آن شد. کریستال داینامیکس ساخت بازی‌هایی مانند Legacy of Kain را هم در کارنامه‌ی خود دارد و اولین بازی از سری Tomb Raider را هم در سالِ ۱۳۸۵ شمسی (۲۰۰۶ میلادی) با نام Tomb Raider: Legend منتشر کرد و پس از آن هم ساختِ عناوین بعدی این سری را بر عهده داشت.

این بازی درواقع یازدهمین بازی از سری Tomb Raider محسوب می‌شود. در ماجراهایی که لارا کرافت درگیرش می‌شود عمدتا حوادث زیادی انتظارش را می‌کشند. بسیاری مواقع به سختی از مهلکه جان به در می‌برد و در عوض به کشفِ شهرها یا دنیاهای جدید و بِکری نائل می‌شود. تحقیق و جست‌وجو و ثبت و به کار گیری تجاربِ دیگران از ملزومات پایه‌ای این بازی است و بدون آن حتی عبور از معماها، موانع محیطی و حوادث غیر مترقبه هم برای لارا بسیار دشوار می‌کند.

مشخصات فنی بازی Rise of the Tomb Raider

این بازی در قلب خود موتور اختصاصی کریستال داینامیکس را جای داده که سال‌های مدیدی در حال استفاده و بهینه‌سازی بوده است. برای ساخت بازیِ Rise of the Tomb Raider اعضای کریستال داینامیکس تصمیم گرفتند از موتورِ جدیدی به نام Foundation Engine استفاده کنند که به نظر می‌رسد بهینه‌سازی شده و توسعه یافته‌ی موتور Crystal Engine است. پشتیبانی از دایرکت ایکس ۱۱، بافت‌های رزولوشن بالا و برخی امکانات اختصاصی گرافیکی از شرکتِ انویدیا مثلِ تکنیک HBAO+ برای Ambient Occlusion و همین طور Purehair از AMD به آن افزوده شد.

برای این مقاله تعداد زیادی از کارت‌های گرافیکیِ بررسی شده در چند سالِ اخیر را در بازی بکار گرفته و در پلتفرمِ ویندوزی سیستم مرجع بررسی کردیم. ما به کمک این کارت‌ها و آخرین فناوری‌های به کار رفته در آن‌ها تلاش خواهیم کرد تا راندمانِ موتور گرافیکی مبتنی بر دایرکت ایکس ۱۱ را در این بازی به‌دست آوریم. رزولوشن ‌های بررسی شده در این مقاله شامل 1080p، همین‌طور 1440p یا 2K و رزولوشن 2160p یا 4K خواهد بود. برای مقایسه در نظر بگیرید که رزولوشن 4K دقیقا ۴ برابر تعداد پیکسل‌های بیشتری نسبت به رزولوشنِ 1080p دارد و به همین نسبت هم بار تراشه‌ی گرافیکی برای پردازش آن سنگین‌تر خواهد بود.

این بازی می‌تواند یکی از بهترین عناوین در سریِ خود و همین طور بین آثار منتشر شده‌ی سال ۲۰۱۵ باشد، اما در مورد کیفیتِ گرافیک فنی به‌طور قطع بالاترین جایگاه را هم در سری خود و هم در بین عناوینِ سال دارد. این بازی برای اجرا به ۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی نیاز دارد و از آنجایی که مثل اغلبِ بازی‌های جدید ۶۴ بیتی است، فقط روی سیستم‌عامل‌های ۶۴ بیتی کار می‌کند. در جریان بازی هم صحتِ این ادعا را قبول کردیم و تایید می‌کنیم که داشتنِ ۶ گیگابایت حافظه‌ی اصلی هم کفایت می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز Rise of the Tomb Raider

پردازنده:

Intel Core i3-2100 or AMD equivalent

حافظه‌ی اصلی:

6 GB

سیستم‌عامل:

Windows 7 (64-bit Operating System Required)

کارت گرافیک:

NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB

فضای دیسک:

25 GB

سیستم پیشنهادی Rise of the Tomb Raider

پردازنده:

Intel Core i7-3770, 3.40GHz or AMD FX-8350, 4.0Ghz

حافظه‌ی اصلی:

8 GB

سیستم‌عامل:

Windows 10 (64-bit Operating System Required)

کارت گرافیک:

NVIDIA GTX 980Ti (2560x1440) or NVIDIA GTX 970 (1920x1080)

فضای دیسک:

25 GB

امکانات گرافیکی بازی Rise of the Tomb Raider

Rise Of the Tomb Raider دارای مجموعه‌ای غنی و متنوع از تنظیماتِ گرافیکی در نسخه‌ی پی‌سی است. این بازی از نظر بصری دارای محیط‌های بسیار بدیع و چشم اندازهای زیبایی است که به کمک پارامترها و تکنیک‌های معروفِ متعددی خلق شده‌اند. در مجموع محیط بازی روشن‌تر و در عینِ حال تاثیرگذارتر از Tomb Raider 2013 طراحی شده است. در مقایسه با نسخه‌های کنسولی هم جزییات بسیار بیشتری را می‌توان مشاهده کرد، افکت‌های بیشتری بسته به تواناییِ سیستم قابل اعمال است و به کمک نسخه‌ی جدید افزونه‌ی Tress FX ‌که حالا Purehair نامیده می‌شود، می‌توان موهای طبیعی‌تری را در کاراکترِ اصلی مشاهده کرد.

در تصاویر زیر روی هر یک از آن‌ها کلیک کرده و پس از بزرگنمایی با کلیدهای جهتیِ چپ یا راستِ صفحه کلید یا کلیک مجدد روی تصویر، تفاوت‌ها را مشاهده و مقایسه کنید.

هیچ یک از گزینه‌های anti-aliasing بازی نمی‌توانند به‌طور کامل لبه‌های مشبکِ اشیاء را هموار سازند، اما متعادل‌ترین گزینه از نظر ما SMAA است. البته این تکنیک موردِ پسند همگان نیست، چرا که باعثِ حذف برخی جزییات و محو شدن لبه‌ها می‌شود. گزینه‌ی SSAA2X/4X می‌تواند جایگزینِ مناسبی باشد اما افتِ راندمان بیشتری هم خواهد داشت.

rise-of-the-tomb-raider 1200

در ادامه فهرستی از این تنظیمات و گزینه‌های قابل انتخاب برای آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

•Brightness = Default

•Fullscreen = On / Off

•Exclusive Fullscreen = On / Off

•Monitor = 1

•Resolution = (1920*1080, etc)

•Refresh Rate = 144Hz

•V-Sync= Off /Double Buffered /Triple Buffered

•Anti-Aliasing= off/ FXAA/ SMAA/ SSAA2X/ SSAA4X

•Vignette Blur = On / Off

•Motion Blur= On / Off

•Bloom = On / Off

•Graphics Preset = Lowest/ Low/ Medium/ High/ Very High/ Custom

•Texture Quality = Low/ Medium/ High/ Very High

•Anisotropic Filter= triliniar/ Anisotropic2x/ 4x/ 8x/ 16x

•Shadows Quality = Low/ Medium/ High

•Ambient Occlusion = Low/ Medium/ High

•Depth of Field =Off /On /Very High

•Level of Detail = Low/ Medium/ High/ Very High

•Tessellation = On / Off

•Screen Space Reflections = On / Off

•Dynamic Foliage = Low/ Medium/ High

•Purehair = Off /On /Very High

در این جدول گزینه‌های پیش فرض در بنچمارکِ ما برجسته شده‌اند.

Graphics Preset: تمامِ تنظیمات کیفیِ دیگر را براساس گزینه‌های از پیش تعیین شده کنترل می‌کند. گزینه‌ی تنظیم دلخواه نیز در اینجا وجود دارد.

Textures Quality: براساس مشاهدات ما بازی دارای بافت‌های پر جزییات‌تری نسبت به نسخه‌ی Xbox One است. به بازی نمونه در رزولوشن 1080p بازی با تنظیمات Low به حدود ۱۷۰۰ مگابایت، در تنظیمات Medium حدود ۲۲۰۰ مگابایت رم و در تنظیمات High به حدود ۳ گیگابایت رم گرافیکی نیاز دارد و در آخرین تنظیمات بازی هم نزدیک به سقف ۴ گیگابایت حافظه مصرف می‌کند. هر چند که با کارت‌های ۳ گیگابایتی هم می‌توان با تنظیماتِ Very High بازی کرد اما باید انتظار وقفه‌های متعددی را در برخی صحنه‌های بازی داشته باشید.

Shadows Quality: کیفیت رزولوشن سایه‌ها را تعیین می‌کند. با اینکه در این مورد تنظیمات نسخه‌ی Xbox One با تنظیماتِ High در پی‌سی برابری می‌کند، اما باز هم برخی جزییاتِ آن حذف شده است. به‌علاوه، سایه‌های کنسولی ایستا یا Static هستند، در صورتی که در پی‌سی مثلا با حرکت درختان در وزشِ باد هم سایه‌ها تغییر می‌کند.

Anisotropic filtering: نسخه‌ی Xbox One با تنظیمات بسیار پایینی از anisotropic filtering اجرا می‌شود و باعث مورب نمایش داده شدن لبه‌های بافت‌های محو شده از برخی زوایا می‌شود.

Ambient occlusion: در نسخه‌ی کنسولی از روش BTAO برای این Ambient occlusion استفاده شده، درحالی‌که در پی‌سی به تکنیک با کیفیت‌ترِ HBAO+ دسترسی داریم.

Tessellation: این امکان خاص رندر با کیفیت‌تر سطوح را با بکارگیری tessellation روی سطوح مورد نظر ممکن می‌سازد و عمق بیشتری به دنیای پیرامون ما در بازی می‌بخشد. چیزی که در کنسول استفاده نشده و سوای تکنیکی است که برای ایجاد برف در بازی در هر دو نسخه استفاده شده است.

Screen-space reflections: گزینه‌ای برای فعال کردن انعکاس تصاویر در آب است.

Purehair: امکانی که قبلا TressFX شناخته می‌شد، این بار در نسخه‌ی ۳.۰ بهتر از قبل ظاهر شده است. فناوری بروز رسانی شده‌ی موجود تاثیر بسیار کمتری روی راندمان دارد و همزمان خروجی طبیعی‌تری هم ایجاد می‌کند. این تکنیک در Xbox One هم استفاده شده، اما در نسخه‌ی پی‌سی گزینه‌ی بالاتر Very High هم وجود دارد.

[section label="تنظیمات کیفی بازی و مشخصات سیستم تست" anchor="Test System"]تنظیمات کیفی بازی و مشخصات سیستم تست

قبل از اینکه شروع به تستِ راندمان گرافیکی کنیم کمی در مورد شیوه‌ی انجام آن توضیحاتی می‌دهیم. از آنجایی که این بازی بنچمارکِ داخلی برای سنجشِ راندمان خروجی ندارد، از یک بنچمارکِ اندازه‌گیریِ زمانی برای ضبط گیم‌پِلی استفاده کردیم. برای هر تست یک مرحله‌ی مشخص را آغاز کردیم و تا بخش مشخصی از آن را از مسیری ثابت پیمودیم تا میانگین فریمِ مورد نظر را به‌دست آوریم. حداکثرِ تنظیمات گرافیکی بازی را در ادامه می‌بینید:

در ادامه به تنظیماتِ پیش فرضِ ما در این بررسی نگاهی داشته باشید که برای به‌دست آوردن بهترین تجربه در پی‌سی آن را به شما هم توصیه می‌کنیم.

بنچمارک زومجی از Rise of the Tomb Raider

بنچمارک به‌گونه‌ای که در بالا شرح داده شد در بالاترین سطح و فعال کردنِ SSAA2X برای AA به ترتیب در رزولوشنِ 2K ،FULL HD و 4K اجرا شد. با اینکه هنوز هیچ آپدیتی بعد از نسخه‌ی ابتدایی انتشار بازی دریافت نکرده‌ایم، اما به جز مصرف بالای رم گرافیکی مشکلِ خاصی در اجرا و مصرفِ دیگر منابعِ سیستمی مشاهده نکردیم. در نظر داشته باشید که بازی از قابلیت‌های SLI پشتیبانی می‌کند، اما راندمانِ آن‌ها در این حالت بهینه نیست و کمتر از میزان مورد انتظار است. مثلا در برخی صحنه‌ها میزان به کارگیری هر دو تراشه‌ی گرافیکی حداکثر و بهینه است اما در برخی صحنه‌ها این میزان به ۶۰ یا حتی ۴۵ درصد هم برای هر هسته کاهش پیدا می‌کند که نشانه‌ی عدم بهینگی یا وجودِ باگ است. در تیم قرمز هم فعلا هیچ پشتیبانی از Cross Fire برای کارت‌های گرافیک AMD وجود ندارد، ولی ممکن است با درایورهای بعدی این شرکت به بازی اضافه شود.

بر طبق برخی گزارش‌ها عدم بهینگی استفاده از GPU هم با تنظیم گزینه‌ی FXAA به‌جای گزینه‌های دیگر در تنظیم Anti-Aliasing تا حد زیادی بهبود پیدا می‌کند.

سیستم تست Rise of the Tomb Raider

• پردازنده: Intel Core i7 – 6700K
• مادربورد/ حافظه: GigaByte Z170 Gaming 5/ GSkill DDR 4 2400Mhz 16GB
• سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ با آخرین آپدیت‌ها
• درایورها: انویدیا GeForce 361.75 WHQL و AMD Crimson Edition 16.1

کارت‌های گرافیک

• GeForce GTX 980 Ti 6GB SLI
• GeForce GTX 980 Ti 6GB
• GeForce GTX 980 4GB
• GeForce GTX 970 4GB
• Radeon R9 290X 4GB
• Radeon R9 290 4GB
• Radeon R9 280X 3GB
• GeForce GTX 960 2GB
• GeForce GTX 950 2GB
• GeForce GTX 750 Ti 2GB
• Radeon R7 270 2GB
• Radeon R9 Fury NANO

راندمان 1080p بازی Rise of the Tomb Raider

متوسط فریم به‌دست آمده در رزولوشن FHD تنها برای کارت‌های گرافیکی GTX 980 Ti و بالاتر می‌تواند رکوردِ ایده‌آل ۶۰ فریم را ثبت کند و برای داشتن کمینه‌ی فریم مناسب با این تنظیمات هم دست کم به کارت گرافیک R9 290 یا GTX 970 نیاز داریم. این نتایج کمی ناامید کننده است و علت آن هم ناپایداریِ فاحش فریم تولیدی در برخی صحنه‌ها بود، به نحوی که در برخی محیط‌‌ها میزانِ بارِ تراشه‌ی گرافیکی تا حد امکان بالا است و فریم ریت هم بالای ۶۰ نوسان می‌کند و به ناگهان و بی دلیل به حوالی ۳۰ فریم نزول می‌کند. صحنه‌های از پیش رندر شده هم روی ۳۰ فریم قفل هستند. البته این مشکلات به شکلی نیست که تجربه‌ی کاربر را از بازی مخدوش کند اما به هر حال نشان از مشکلاتی دارد که باید رفع شود. در این بازی راندمانِ کارت گرافیک‌های رادئون در مجموع پایین‌تر از کارت‌های جیفورس است، به‌گونه‌ای که مثل R9 Nano تنها میانگینِ ۴۰ فریم را تولید می‌کند و هم رتبه با GTX 970 قرار می‌گیرد.

راندمان 1440p بازی Rise of the Tomb Raider

در رزولوشن 2K حداقل کارت مناسب براساس بنچمارکِ ما کارت رادئون R9 290X یا GTX 970 یا بالاتر است، چیزی که کف فریمِ قابل قبول در بازی محسوب می‌شود . اما برای داشتن تجربه‌ی روانتر در بازی و دستیابی به قلمروی ۵۰ یا ۶۰ فریم در این رزولوشن و این تنظیماتِ بالا، به یک کارت گرافیک قدرتمندِ GTX 980 Ti نیاز خواهید داشت.

همان گونه که می‌بینید کارت گرافیک‌های R9 290 و پایین‌تر در اینجا راندمان قابلِ بازی تولید نمی‌کنند و نمی‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. کارت‌های دارای حافظه‌ی ۳ گیگابایتی در اینجا کاملا گلوگاه شده‌اند و مشخصا از کمبود حافظه‌ی مورد نیاز رنج می‌برند. در این شرایط بهترین راه‌حل پایین آوردنِ گزینه‌های گرافیکی سنگین مانند Anti-Aliasing، Shadow Quality و گزینه‌ی پرمصرفی مانند Texture Quality است.

راندمان 2160p بازی Rise of the Tomb Raider

در این رزولوشن فوقِ سنگین برای فناوری روز کارت‌های گرافیکی، تقریبا تمام کاندیداهای ما از صحنه خارج می‌شوند و تنها کارتی که مجوز عبور می‌گیرد باز هم GTX 980 Ti است و البته این بار تنها می‌تواند میانگین ۳۰ فریم بر ثانیه را برای شما مهیا کند. استفاده از کارت‌های گرافیکی با ۲ گیگابایت حافظه در این تنظیمات معقول نیست و کارت‌های ۳ گیگابایتی هم به‌شدت از حافظه کم می‌آورند. حتی ترکیب SLI از کارت‌های GTX 970 هم به علت گلوگاه شدن حافظه و بهینه نبودن پیاده‌سازی SLI، راندمانی کمتر از حدِ انتظار دارند و برای رزولوشن 4K نمی‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد.

مصرف حافظه‌ی گرافیکی Rise of the Tomb Raider

حالا پاسخ بسیاری از سوالاتمان را در سنجش مصرف حافظه‌ی گرافیکی می‌گیریم. در کمترین حالت بررسی شده هم این بازی با تنظیمات بالای خود نزدیک به ۴ گیگابایت حافظه نیاز دارد و بنابراین داشتن بهترین تجربه با این بازی در رزولوشن 1080p تنها با کارت گرافیک ۴ گیگابایتی نظیر GTX 960 امکان‌پذیر است.

موردِ دیگر اینکه براساس شواهدی که در اجرای بنچمارک‌ها به‌دست آوردیم مصرف کارت‌های اِی‌اِم‌دی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ مگابایت بیشتر از کارت‌های گرافیک انویدیا بود و درضمن میزان بیشتری از چرخه‌های پردازنده را استفاده می‌کردند که نشانه‌ی سنگین‌تر بودن یا بهینه نبودنِ درایورهای AMD نسبت به رقیبش است.

به‌علاوه، در رزولوشنِ 4K نقش کمبودِ حافظه نمایان‌تر شده و درواقع علت اصلی افت فریمِ شدیدِ بیشتر مدل‌های گرافیک بررسی شده و فریمِ غیر قابل قبول آن‌ها همین مورد است که آن را به گلوگاهِ کارت گرافیکی تبدیل کرده و از بکارگیری تمام توان تراشه‌ی گرافیکی جلوگیری می‌کند. بدیهی است که بر این اساس بیشتر پی‌سی گیمرها باید تنظیماتِ گرافیکی بازی را تا حد قابل توجهی کاهش دهند تا میزانِ مصرفِ حافظه‌ی گرافیکیِ بازی با رم کارت گرافیک دستگاهشان متناسب شود. البته شواهدی هم وجود دارد مبنی بر اینکه مصرف بالای رم گرافیکی در بهینه نبودنِ برخی تکنیک‌های اضافه شده به موتور بازی باشد که قاعدتا می‌تواند توسط سازندگان با بروز رسانی‌های بعدی بهبود یابد.

جمع بندی راندمان Rise of the Tomb Raider

با اینکه بازی با تأخیر روی پی‌سی عرضه شد اما در عوض با محصولی مواجه شدیم که از لحاظ کیفی و قابلیت‌های مورد انتظارِ پی‌سی گیمرها چیزی کم ندارد و تمام خصوصیات یک محصول درجه یک را دارد. سنگینی گرافیکی بازی در آخرین تنظیمات هم چیزی نیست که ما را در اجرا یا روند گیم‌پلی متوقف سازد یا در آن اختلال ایجاد کند. چیزی که ما براساس آن راندمانِ بازی را بنچمارک گرفتیم، بغرنج‌ترین سناریوی ممکن از لحاظِ فنی و بارِ پردازشی بود و در صورت لزوم به‌راحتی و با کم کردنِ برخی گزینه‌های گرافیکی بازی می‌توان روی بیشتر پی‌سی‌های گیمینگ موجود با توانایی‌های مختلف از اجرای آن لذت برد.

سنگینی گرافیکی بازی در آخرین تنظیمات هم چیزی نیست که ما را در اجرا یا روند گیم‌پلی متوقف سازد یا در آن اختلال ایجاد کند

از نظرِ راندمان فنی بازی هم همان‌گونه که در نتایج ثبت شده می‌بینید، اگر طالب بالاترین کیفیتِ ممکن در این بازی باشید می‌توان با کارت‌های GTX 970 یا R9 290 و بالاتر راندمان مناسبی را در رزولوشن Full HD به‌دست آورد و اگر به تنظیمات Medium یا High درکنار فریمِ بیشتر متمایل باشید، ‌می‌توانید با مدل‌های GTX 950 یا R9 270/370 هم به این هدف دسترسی پیدا کنید. براساسِ یکی از تست‌های فرعی ما کارت ۴ گیگابایتی GTX 960 می‌تواند در بالاترین تنظیماتی که در بنچمارک ما استفاده شد راندمان بسیار بهتری نسبت به نمونه‌ی ۲ گیگابایتی تولید کند و مرز ۳۰ فریم را تا حد زیادی در بازی حفظ کند، اما کارتِ ۳ گیگابایتی R9 280X نتوانست در همین آزمایش میانگین ۲۵ فریم را رها کند. در رزولوشن‌های 2K و بالاتر این استثناها وجود نداشت و داستان همانی است که در بنچمارک‌ها دیدید و حتی در تنظیماتِ پایین‌تر هم به کارت‌های رده حرفه‌ای برای اجرای بازی نیاز خواهید داشت.

از نظر بار پردازشی روی CPU هم موتور بازی آنچنان که در AC Syndicate تجربه کردیم فشار سنگینی اعمال نمی‌کند و با پردازنده‌های سری Core i5 هم می‌توان حدود ۹۰درصدِ راندمان قابل دستیابی را در اختیار داشت و تفاوت با پردازنده‌ی مرجعِ سیستم تست ما آنچنان محسوس نخواهد بود. مصرفِ حافظه‌ی اصلی هم با همان رم ۶ یا ۸ گیگابایتی قابل قبول است، مگر اینکه تنظیمات گرافیکی شما بیش از توانِ سیستم باشد و باعث افزایش استفاده از رم یا حتی جابجایی گسترده و مداوم فایل‌ها با هارددیسک یا SSD شما شود. در این صورت راهکارِ اصلی پایین‌تر آوردن تنظیمات گرافیکی است.

در مجموع با یکی از عناوینِ خیلی خوبِ این اواخر رو‌به‌رو هستیم که می‌توان روی پلتفرم پی‌سی از مزیت‌های بیشتر و قابلیت‌های افزوده شده به آن بهره ‌مند شد، به شرط اینکه سخت‌افزار شما هم از قدرت مناسبی برخوردار باشد. این بازی از قفل مشهور و آزموده‌ شده‌ی Denuvo برخودار است و بنابراین مانند بازی Just Cause 3 تنها راه تجربه‌‌ی آن، فعال‌سازیِ قانونیِ بازی ازطریق فروشگاه استیم - و برای اولین‌بار برای یک بازیِ AAA- ازطریقِ Windows Store در ویندوز ۱۰ است.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده